SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

Sukces "Men's Health"

Już po 21 dniach sprzedaż przekroczyła 100 000 egzemplarzy

12 grudnia 2003 ukazał się nowy miesięcznik dla mężczyzn "Men's Health", wydawany przez Motor-Presse Polska. Już po trzech tygodniach sprzedaż wydania styczniowo-lutowego przekroczyła 100 tys. egzemplarzy (dane wydawcy) stawiając "Men's Health" na pierwszym miejscu pod względem sprzedaży wśród miesięczników męskich w Polsce.

"Zakładaliśmy sprzedaż na poziomie 100 tys. egzemplarzy w ciągu dwóch miesięcy i taką obietnicę złożyliśmy naszym klientom reklamowym. Tym bardziej cieszy nas fakt, że ten wynik udało nam się osiągnąć już po trzech tygodniach. To dowód, że polscy mężczyźni zaczynają dbać o własny styl, wygląd i zdrowie" - powiedział Krzysztof Komar Redaktor Naczelny polskiej edycji Men's Health.

Polski "Men's Health" został przygotowany przez zespół redakcyjny miesięcznika "Forma" i ma całkowicie polski charakter. Opublikowane materiały to własne produkcje dostosowane do specyfiki naszych odbiorców.

Dołącz do dyskusji: Sukces "Men's Health"

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl