Świeża Bazylia dba o komunikację właściciela uzdrowisk i hoteli ze Szczawnicy
Agencja Świeża Bazylia PR&Event nawiązała współpracę z Grupą Thermaleo & Uzdrowisko Szczawnica.

Do zadań agencji należy doradztwo strategiczne, prowadzenie komunikacji spółki, media relations, doradztwo i egzekucja działań w zakresie marketingu, prowadzenie działań z obszaru content marketingu.
Strony nawiązały współpracę na podstawie rekomendacji.
Umowa została zawarta na czas nieokreślony.
Grupa Thermaleo & Uzdrowisko Szczawnica realizuje działania w sektorze hotelarskim, gastronomicznym, turystycznym oraz w leczeniu uzdrowiskowym.
Nowi klienci

Newsletter







Sales&More i Bank Pekao S.A. wkraczają do gry! Sukces kampanii „Jak nie teraz, to kiedy… wbijesz na wyższy level?”
Serwisy społecznościowe, których już nie ma. Czego nas nauczyły?
Będzie wielki powrót do „Szkła kontaktowego”?
Filip Chajzer ponownie w „Dzień Dobry TVN”. Kolejne powroty na jubileusz programu
Całodobowy kanał poświęcony Smerfom już nadaje po polsku
Dołącz do dyskusji: Świeża Bazylia dba o komunikację właściciela uzdrowisk i hoteli ze Szczawnicy