Świeża Bazylia z Black Red White
Agencja Świeża Bazylia PR&event rozpoczęła działania komunikacyjne z zakresu media relations i zarządzania kryzysowego dla Black Red White.
Zespół agencji Świeża Bazylia odpowiada za problem placement postulatów firmy w kontekście sytuacji gospodarczo-ekonomicznej w Polsce i na świecie wywołanej koronawirusem, a także pozycjonowanie ekspertów w mediach biznesowych i ogólnotematycznych.
Współpracę rozpoczęto dzięki rekomendacji. Zespołem projektowym kieruje Jan Piechna, dyrektor ds. komunikacji.
Umowa ma charakter projektowy.
Obsługą public relations Black Red White zajmowała się agencja Hill+Knowlton Strategies.
Nowi klienci
Newsletter



Sales&More i Bank Pekao S.A. wkraczają do gry! Sukces kampanii „Jak nie teraz, to kiedy… wbijesz na wyższy level?”
Serwisy społecznościowe, których już nie ma. Czego nas nauczyły?
Będzie wielki powrót do „Szkła kontaktowego”?
Filip Chajzer ponownie w „Dzień Dobry TVN”. Kolejne powroty na jubileusz programu
Całodobowy kanał poświęcony Smerfom już nadaje po polsku
Dołącz do dyskusji: Świeża Bazylia z Black Red White