Synertime wypromuje markę Merrell
Agencja public relations Synertime zajmuje się promocją jesienno-zimowej kolekcji butów i akcesoriów outdoorowej marki Merrell.
W obsługę nowego klienta zaangażowane są dwa działy agencji. Zespół brand PR odpowiada za działania z zakresu media relations (przygotowanie wysyłek kreatywnych, spotkania indywidualne, newslettery) oraz organizację eventów.
Zespół digital PR prowadzi kanały w mediach społecznościowych (Facebook, Instagram) oarz realizuje działania z zakresu blogger relations.
W portfolio marki Merrell znajdują się obuwie, odzież oraz akcesoria.
Strony nie informują o szczegółach podpisanej umowy.
Nowi klienci
Newsletter



Sales&More i Bank Pekao S.A. wkraczają do gry! Sukces kampanii „Jak nie teraz, to kiedy… wbijesz na wyższy level?”
Serwisy społecznościowe, których już nie ma. Czego nas nauczyły?
Będzie wielki powrót do „Szkła kontaktowego”?
Filip Chajzer ponownie w „Dzień Dobry TVN”. Kolejne powroty na jubileusz programu
Całodobowy kanał poświęcony Smerfom już nadaje po polsku
Dołącz do dyskusji: Synertime wypromuje markę Merrell