Duża awaria w T-Mobile Polska, problemy z połączeniami i internetem
We wtorek od rana użytkownicy sieci T-Mobile Polska mieli do czynienia z awariami: nie działa głównie internet mobilny. Problemy ma też domena Home.pl.
O awariach informował serwis Downdetector.pl. Użytkownicy zgłaszali awarie przede wszystkim internetu mobilnego (60 proc. przypadków) oraz sieci komórkowej (33 proc.). Nie działa nawet korporacyjna strona T-Mobile Polska pod adresem firma.t-mobile.pl.

Tuż po godz. 10 T-Mobile Polska na Twitterze poinformowało, że „dziś rano wystąpiły problemy z naszymi systemami, co spowodowało przejściowe utrudnienia w obsłudze klienta oraz działaniu transmisji danych w części ofert. Zidentyfikowaliśmy już przyczynę awarii i usunęliśmy ją. Przywracamy poprawne funkcjonowanie wszystkich usług. Przepraszamy klientów za niedogodności. Sieć z każdą chwilą działa coraz stabilnej i w okolicach godziny 11 wszystkie utrudnienia powinny ustąpić”. Jak jednak widać w komentarzach pod wpisem, utrudnienia występują i po godz. 12.
1/2 Drodzy klienci, dziś rano wystąpiły problemy z naszymi systemami, co spowodowało przejściowe utrudnienia w obsłudze klienta oraz działaniu transmisji danych w części ofert. Zidentyfikowaliśmy już przyczynę awarii i usunęliśmy ją.
— T-Mobile Polska (@TMobilePolska) June 13, 2023
W poniedziałek problemy odnotowała również obsługująca serwery, strony www i skrzynki e-mailowe domena Home.pl.
„Informujemy, że od godzin porannych obserwujemy utrudnienia w dostępie do strony home.pl (w tym - poczty i panelu), a także usług klientów. Przepraszamy za powstałe problemy. Pracujemy nad tym, aby dostęp do usług został przywrócony jak najszybciej” - napisano na Twitterze Home.pl.
Informujemy, że od godzin porannych obserwujemy utrudnienia w dostępie do strony https://t.co/aeEjbZLRfF (w tym - poczty i panelu), a także usług klientów. Przepraszamy za powstałe problemy. Pracujemy nad tym, aby dostęp do usług został przywrócony jak najszybciej.
— home_pl (@home_pl) June 13, 2023
"W dniu 13 czerwca z powodu niezależnych od home.pl problemów technicznych zewnętrznego dostawcy naszych kluczowych usług infrastrukturalnych i sieciowych część usług Klientów przestała działać. Skala dzisiejszej awarii była rozległa, a problemy z niedostępnością dotknęły wielu operatorów usług internetowych w Polsce" - przekazało nam po południu biuro prasowe Home.pl.
"Pomimo, że część usług może jeszcze nie być w pełni dostępna, to zapewniamy, że bezpieczeństwo danych jest dla nas priorytetem. Obecnie intensywnie pracujemy nad jak najszybszym przywróceniem dostępu do każdej z usług" - dodano.
Na koniec marca T-Mobile Polska obsługiwał 12,55 mln użytkowników, o 708 tys. więcej niż rok wcześniej. Operator podkreśla, że osiągnął wzrosty we wszystkich grupach klientów: abonamentowych, prepaidowych, indywidualnych i biznesowych.
T-Mobile Polska otwiera T Hub Polska. Będzie realizować projekty digitalowe na potrzeby Grupy Deutsche Telekom
Newsletter






Sales&More i Bank Pekao S.A. wkraczają do gry! Sukces kampanii „Jak nie teraz, to kiedy… wbijesz na wyższy level?”
Serwisy społecznościowe, których już nie ma. Czego nas nauczyły?
Będzie wielki powrót do „Szkła kontaktowego”?
Filip Chajzer ponownie w „Dzień Dobry TVN”. Kolejne powroty na jubileusz programu 



Dołącz do dyskusji: Duża awaria w T-Mobile Polska, problemy z połączeniami i internetem