„Taniec z Gwiazdami” liderem widowisk rozrywkowych jesieni. Z reklam najwięcej zarobił „Mam talent!”
Emitowany w Polsacie „Taniec z Gwiazdami” był najpopularniejszym widowiskiem rozrywkowym w jesiennej ramówce. Z kolei najwięcej widzów z grupy komercyjnej jak i reklam przyciągnął „Mam talent!” TVN.
Z danych Nielsen Audience Measurement przygotowanych dla portalu Wirtualnemedia.pl wynika, że średnia widownia programu „Dancing with the Stars. Taniec z Gwiazdami” emitowanego w Polsacie w piątki o 20.05 wyniosła 3,66 mln osób, co dało stacji 24,07 proc. udziału w rynku w grupie 4+.
Drugie miejsce w zestawieniu znalazł „Mam talent!” TVN, emitowany w soboty o 20.00. Program ten miał 3,38 mln widzów i 21,88 proc. udziału.
Trzecia lokata należała do show Polsatu „Twoja twarz brzmi znajomo”, który zgromadził 2,51 mln osób, a udział stacji wyniósł 23,33 proc. Oglądać go można było w soboty ok. 22.00.
WIRTUALNEMEDIA.PL | Wszyscy 4+ | ||
Program | Stacja | AMR | SHR % |
DANCING WITH THE STARS - TANIEC Z GWIAZDAMI | Polsat | 3 662 488 | 24,07% |
MAM TALENT! | TVN | 3 376 905 | 21,88% |
TWOJA TWARZ BRZMI ZNAJOMO | Polsat | 2 512 278 | 23,33% |
MUST BE THE MUSIC - TYLKO MUZYKA | Polsat | 2 427 623 | 14,55% |
THE VOICE OF POLAND | TVP2 | 1 933 459 | 12,54% |
SUPERSTARCIE | TVP2 | 1 072 799 | 7,50% |
W grupie komercyjnej 16-49 miejsce lidera należało do programu „Mam talent!”, który tutaj śledziło go 1,41 mln widzów i miał 23,10 proc. udziału.
Wiceliderem został „Taniec z Gwiazdami” z widownią wynoszącą 1,11 mln osób i 18,39 proc. udziału. Na podium znalazł się jeszcze program „Twoja twarz brzmi znajomo” (1,07 mln widzów, 21,39 proc. udziału).
WIRTUALNEMEDIA.PL | 16-49 | ||
Program | Stacja | AMR | SHR % |
MAM TALENT! | TVN | 1 413 708 | 23,10% |
DANCING WITH THE STARS - TANIEC Z GWIAZDAMI | Polsat | 1 107 276 | 18,39% |
TWOJA TWARZ BRZMI ZNAJOMO | Polsat | 1 072 552 | 21,39% |
MUST BE THE MUSIC - TYLKO MUZYKA | Polsat | 1 070 156 | 15,17% |
THE VOICE OF POLAND | TVP2 | 747 812 | 12,04% |
SUPERSTARCIE | TVP2 | 379 487 | 6,25% |
Pod względem cennikowych wpływów reklamowych także liderem był „Mam talent!” z przychodami na poziomie 48,27 mln zł. Drugie miejsce zajął „Taniec z Gwiazdami” (36,9 mln zł). Wszystkie dane bez rabatów.
Program | Wpływy |
MAM TALENT! | 48 271 600 |
DANCING WITH THE STARS - TANIEC Z GWIAZDAMI | 36 901 680 |
MUST BE THE MUSIC - TYLKO MUZYKA | 34 925 150 |
TWOJA TWARZ BRZMI ZNAJOMO | 26 581 470 |
THE VOICE OF POLAND | 13 281 754 |
SUPERSTARCIE | 8 216 983 |

Newsletter







Sales&More i Bank Pekao S.A. wkraczają do gry! Sukces kampanii „Jak nie teraz, to kiedy… wbijesz na wyższy level?”
Serwisy społecznościowe, których już nie ma. Czego nas nauczyły?
Będzie wielki powrót do „Szkła kontaktowego”?
Filip Chajzer ponownie w „Dzień Dobry TVN”. Kolejne powroty na jubileusz programu
Całodobowy kanał poświęcony Smerfom już nadaje po polsku 



Dołącz do dyskusji: „Taniec z Gwiazdami” liderem widowisk rozrywkowych jesieni. Z reklam najwięcej zarobił „Mam talent!”