„Tele Świat” liderem wśród dwutygodników telewizyjnych
W lutym 2013 roku wszystkie dwutygodniki z programem telewizyjnym zanotowały wzrosty średniej sprzedaży ogółem, a najwięcej zyskał „TV 14”. Liderem zestawienia pozostał „Tele Świat”.
Z danych Związku Kontroli Dystrybucji Prasy opracowanych przez portal Wirtualnemedia.pl wynika, że średnia sprzedaż ogółem magazynu „Tele Świat” (Wydawnictwo Bauer) w lutym 2013 roku wyniosła 401 047 egz. Była ona o 2,97 proc. większa niż w analogicznym miesiącu rok wcześniej.
Na drugim miejscu znalazł się także wydawany przez Bauera dwutygodnik „TV 14”, który w analizowanym okresie miał wynik na poziomie 222 927 egz. Magazyn ten pochwalić się mógł największym wzrostem w zestawieniu, wynoszącym 8,91 proc.
Trzecie lokatę w rankingu zajął „Ekran TV” (Press-Media) ze średnią sprzedażą ogółem w lutym 2013 roku na poziomie 73 543 egz., po wzroście o 4,37 proc.
|
Wirtualnemedia.pl |
luty |
|
|
ZKDP |
2013 |
2012 |
|
Tytuł |
Sprzedaż ogółem |
|
|
Tele Świat |
401047 |
389462 |
|
TV14 |
222927 |
204688 |
|
Ekran TV |
73543 |
70464 |
W lutym 2013 roku w porównaniu do stycznia 2013 roku jedynym wzrostem średniej sprzedaży ogółem (o 10,68 proc.) pochwalić się mógł „Tele Świat”. Z kolei najwięcej stracił tutaj „Ekran TV” - było to 9,65 proc.
|
Wirtualnemedia.pl |
2013 |
|
|
ZKDP |
luty |
styczeń |
|
Tytuł |
Sprzedaż ogółem |
|
|
Tele Świat |
401047 |
362351 |
|
TV14 |
222927 |
231480 |
|
Ekran TV |
73543 |
81394 |
Newsletter



Sales&More i Bank Pekao S.A. wkraczają do gry! Sukces kampanii „Jak nie teraz, to kiedy… wbijesz na wyższy level?”
Serwisy społecznościowe, których już nie ma. Czego nas nauczyły?
Będzie wielki powrót do „Szkła kontaktowego”?
Filip Chajzer ponownie w „Dzień Dobry TVN”. Kolejne powroty na jubileusz programu
Całodobowy kanał poświęcony Smerfom już nadaje po polsku
Dołącz do dyskusji: „Tele Świat” liderem wśród dwutygodników telewizyjnych