SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

"The Floor" hitem TVN. Stacja liderem oglądalności

W pierwszym tygodniu emisji teleturniej „The Floor” przyciągnął do TVN nieco ponad milion widzów – wynika z danych Nielsena. TVN w porze emisji programu był najchętniej wybieraną stacją we wszystkich grupach widzów. 

Mikołaj Roznerski na planie "The Floor", fot. TVN Mikołaj Roznerski na planie

Program „The Floor” jest emitowany o godz. 20.55 od wtorku do czwartku. Do tej pory, po emisji trzech pierwszych odcinków, teleturniej śledziło w TVN średnio 1,02 mln widzów. To przełożyło się na 9,19 proc. udziału stacji w rynku wśród wszystkich widzów, 13,64 proc. w grupie wiekowej 16-49 i 12,62 proc. w grupie 20-54 – wynika z danych Nielsen Audience Measurement, do których dotarł portal Wirtualnemedia.pl.

Najwięcej widzów przyciągnęła premiera programu, którą obejrzało średnio 1,06 mln osób. Dzień później, w środę 21 maja, przed telewizorami w porze emisji teleturnieju zasiadło średnio 999 tys. widzów, a ostatni odcinek w tygodniu zobaczyło ok. 50 tys. widzów więcej.  

Stacja TVN w porze emisji programu “The Floor” była liderem oglądalności we wszystkich grupach widzów. 

 

Czytaj także: TVN znalazł następcę „Milionerów”. Tak nagrywano nowe show „The Floor” 

Teleturniej “The Floor” to holenderski format z katalogu Talpa Studios, który doczekał się rodzimych edycji w przeszło 20 krajach takich jak m.in. Niemicy, Argentyna, Dania, Portugalia, Szwecja, Hiszpania, Australia, Turcja czy Ukraina. Jakie są zasady programu?

Tytułowa "podłoga" podzielona jest na pola. Uczestnicy zaczynają grę z przypisanym polem oraz własną kategorią wiedzy. Wyzywając sąsiadów na pojedynki, mogą przejmować ich teren. Pierwszy uczestnik pojedynku wybierany jest losowo i sam wskazuje swojego przeciwnika spośród osób stojących wokół jego pola na “podłodze”. 

Kategorie są różnorodne, a po każdym pojedynku zwycięzca decyduje, czy walczyć z kolejnym przeciwnikiem, czy zachować swoje obecne terytorium i pozwolić losowi wybrać nowego pretendenta – czytamy w opisie programu.

Zwycięzcą zostaje ten, kto jako ostatni pozostanie na planszy, zdobywając całą “podłogę”. Serię kończy ostatni pojedynek rozegrany pomiędzy dwoma graczami o główną nagrodę programu, tj. 100 tysięcy złotych. 

Program realizuje na zlecenie TVN firma Rochstar, a gospodarzem teleturnieju jest aktor Mikołaj Roznerski. 

Dołącz do dyskusji: "The Floor" hitem TVN. Stacja liderem oglądalności

14 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
Hh
Brawo!
7 7
odpowiedź
User
Hh
Brawo!
3 6
odpowiedź
User
Lu
Dobre jest też pora. Nie wiem dlaczego polsat uparcie daje awanturę w sobotnie popołudnia kiedy to nie siedzi się w domu
10 4
odpowiedź