Premiera "The Floor" hitem wtorku. TVN zrezygnował z przerwy reklamowej
Nieco ponad milion widzów obejrzało w TVN premierę teleturnieju „The Floor” – wynika z danych Nielsena. Stacja była liderem oglądalności wśród wszystkich grup widzów. Pomogła widzom zostać przed telewizorem, rezygnując z jednej przerwy reklamowej.

Teleturniej “The Floor” będzie emitowany na antenie TVN trzy razy w tygodniu we wtorki, środy i czwartki o godz. 20.55. Pierwszy odcinek nowego formatu, wyemitowany 20 maja, przyciągnął przed telewizory średnio 1,06 mln widzów, co dało stacji TVN udział w rynku na poziomie 9,65 proc. w grupie ogólnej, 14,53 proc. wśród widzów w wieku 16-49 i 13,2 proc. w grupie widzów 20-54 – wynika z danych Nielsen Audience Measuremenet, do których dotarł portal Wirtualnemdia.pl.
TVN w porze emisji “The Floor” był najchętniej oglądaną stacją w każdej grupie odbiorców. Nadawca zrezygnował jednak z emisji pierwszej z dwóch przerw reklamowych, co pomogło zatrzymać widzów przed telewizorami.
Teleturniej “The Floor” to holenderski format z katalogu Talpa Studios, który doczekał się rodzimych edycji w przeszło 20 krajach. Pierwszy sezon polskiej wersji programu realizuje na zlecenie TVN firma Rochstar, a nagrania miały miejsce w Holandii, w miasteczku “Media park” pod Amsterdamem, gdzie znajdują się siedziby holenderskich stacji telewizyjnych i innych firm medialnych.
Czytaj także: TVN znalazł następcę „Milionerów”. Tak nagrywano nowe show „The Floor”
W teleturnieju “The Floor” setka uczestników rywalizuje o nagrodę główną, jaką jest 100 tys. zł. Gospodarzem “The Floor” jest aktor Mikołaj Roznerski. W wiosennym sezonie stacja TVN pokaże 12 odcinków.
Nowy program zajmuje pasmo, w którym jesienią nadawano teleturniej „Milionerzy”, a wiosną premierowe programy rozrywkowe czy talk-show. Jak informowaliśmy niedawno, program z Hubertem Urbańskim po emisji ostatnich odcinków w nowym weekendowym paśmie na przełomie maja i czerwca, znika z anteny TVN. Ma trafić na antenę Polsatu.
Dołącz do dyskusji: Premiera "The Floor" hitem wtorku. TVN zrezygnował z przerwy reklamowej