„The Voice of Poland” zyskał 430 tys. widzów. TVP2 przegrywa tylko z TVN
Szóstą edycję „The Voice of Poland” po trzech tygodniach emisji ogląda średnio 2,03 mln osób, o 430 tys. widzów więcej niż śledziło nadawaną rok wcześniej piątą serię. TVP2 w czasie emisji show jest wiceliderem rynku.
„The Voice of Poland 6” na antenie TVP2 oglądać można w soboty o godz. 20.05 i o 21.10, począwszy od 5 września br. Po trzech tygodniach emisji średnia widownia muzycznego widowiska wyniosła 2,03 mln osób, co przełożyło się na 14,01 proc. udziału w rynku telewizyjnym wśród wszystkich widzów i 14,69 proc. w grupie komercyjnej 16-49 - wynika z danych Nielsen Audience Measurement przygotowanych dla Wirtualnemedia.pl.
Do tej pory największą widownią cieszył się szósty odcinek produkcji - zgromadził on przed telewizorami 2,44 mln oglądających. Warto dodać, że wszystkie topowe odcinki, to emisje z godz. 21.10.
Trzy topowe odcinki
Data |
Godz. |
Wszyscy 4+ |
|
AMR |
SHR % |
||
19-09-2015 |
21:12:54 |
2 443 322 |
17,01% |
12-09-2015 |
21:10:49 |
2 386 296 |
16,63% |
05-09-2015 |
21:14:14 |
2 124 880 |
14,49% |
Dla porównania, piątą edycję muzycznego widowiska, emitowaną w analogicznym okresie ub.r., oglądało po trzech odcinkach średnio 1,6 mln osób, co przełożyło się odpowiednio na 11,15 proc. i 10,41 proc. udziału. Oznacza to, że program zyskał 430 tys. widzów.
W czasie nadawania szóstej edycji „The Voice of Poland” TVP2 jest wiceliderem rynku telewizyjnego. Pierwsze miejsce w tym czasie zajmuje TVN z udziałem na poziomie 17,06 proc., emitujący wówczas „Mam talent!” i filmy fabularne. Trzeci jest Polsat (filmy animowane i początek programu „Twoja twarz brzmi znajomo”; 13,74 proc.), a czwarta - TVP1 (kroniki sportowe, „Pogoda”, „Komisarz Alex” i filmy fabularne; 11,54 proc.).
Natomiast wśród widzów w grupie komercyjnej Dwójka przegrywa walkę o widza z Polsatem i TVN. Gorzej od niej wypada tylko Jedynka.
Oglądalność „The Voice of Poland” na tle konkurencji
Stacja |
Wszyscy 4+ |
16-49 |
|
AMR |
SHR % |
SHR % |
|
TVN |
2 469 375 |
17,06% |
17,52% |
TVP2 - The Voice of Poland 6 |
2 027 417 |
14,01% |
14,69% |
Polsat |
1 988 932 |
13,74% |
18,45% |
TVP1 |
1 669 665 |
11,54% |
7,31% |
Z danych Nielsen Audience Measurement wynika, że w sierpniu br. udział TVP2 w rynku wyniósł 7,16 proc.
Dołącz do dyskusji: „The Voice of Poland” zyskał 430 tys. widzów. TVP2 przegrywa tylko z TVN