TVN bez dyrektora od strategii dystrybucyjnej
Tomasz Parfienowicz, po ośmiu latach rozstał się z TVN Warner Bros. Discovery, gdzie ostatnio pełnił stanowisko dyrektora projektu ds. strategii dystrybucyjnej - dowiedział się nieoficjalnie portal Wirtualnemedia.pl. Jego odejście jest jednym z następstw fuzji Discovery i Warner Media.
Parfienowicz w rozmowie z Wirtualnemedia.pl potwierdził, że nie pracuje już w TVN Warner Bros. Discovery, ale sprawy nie komentuje. Nie ujawnia też dalszych planów zawodowych.
Od października ub.r. zajmował on w TVN Warner Bros. Discovery stanowisko dyrektora projektu ds. strategii dystrybucyjnej. Było to funkcja stworzona na okres - jak podała firma - „kształtowania się nowych struktur”.
Jesienią ub.r. stanowisko dyrektora dystrybucji polskiego oddziału Warner Bros. Discovery objął Michał Walewski, wcześniej dyrektor sprzedaży Warner Media w Polsce. Był to efekt fuzji Discovery z Warner Media, która miała miejsce w kwietniu ub.r.
Michał Walewski odpowiada za dystrybucję kanałów Warner Bros. Discovery w Polsce
Walewski przejął zarządzanie dystrybucją portfolia kanałów grupy, czym wcześniej zajmował się Parfienowicz. Był on bowiem od 2018 r. dyrektorem działu strategii komercyjnej i dystrybucji (początkowo międzynarodowej, a od 2020 r. też krajowej). Manager pracę w polskim oddziale Discovery Networks rozpoczął w 2015 r., obejmując stanowisko dyrektora strategii, a potem distribution strategy & business development directora.
Tomasz Parfienowicz wcześniej związany był też m.in. z Viacomem (obecnie Paramonut Global). Pełnił tam m.in. takie funkcje jak senior director ad sales CDS & corporate strategy oraz kierownik ds. strategii. Wcześniej Parfienowicz pracował w Deloitte Business Consulting.
Ostatnia duża zmiana personalna w TVN Warner Bros. Discovery miała miejsce w styczniu br. Dorota Żurkowska objęła wtedy stanowisko group senior vice president revenue, przejmując nadzór nad biurem reklamy TVN Media. W związku z tym z funkcji jego dyrektora oraz członka zarządu TVN po 25 latach odszedł Piotr Tyborowicz.
W czerwcu ub.r. po 25 latach pracy odszedł Edward Miszczak, członek zarządu i dyrektor programowy TVN Warner Bros. Discovery. Od 16 stycznia jest wiceprezesem i dyrektorem programowym Telewizji Polsat.
Grupa kapitałowa TVN w 2022 r. zwiększyła przychody o 2,7 proc. do 2,14 mld zł, a przy większym wzroście kosztów i wyższym obciążeniu podatkiem dochodowym jej zysk netto zmalał z 550,95 do 331,79 mln zł.
Newsletter



Sales&More i Bank Pekao S.A. wkraczają do gry! Sukces kampanii „Jak nie teraz, to kiedy… wbijesz na wyższy level?”
Serwisy społecznościowe, których już nie ma. Czego nas nauczyły?
Będzie wielki powrót do „Szkła kontaktowego”?
Filip Chajzer ponownie w „Dzień Dobry TVN”. Kolejne powroty na jubileusz programu
Całodobowy kanał poświęcony Smerfom już nadaje po polsku
Dołącz do dyskusji: TVN bez dyrektora od strategii dystrybucyjnej