TOP10 dostawców treści wideo w lutym. Telewizja Polska wyprzedziła Grupę Polsat
Warner Bros. Discovery, właściciel TVN, pozostaje największym dostawcą treści wideo w Polsce – wynika z raportu All Screens Video Landscape za luty Obejmuje on oglądalność w domu na czterech ekranach: telewizorach, PC/laptopach, smartfonach i tabletach Jednocześnie na drugie miejsce awansowała TVP, spychając Grupę Polsat na trzecią pozycję.

Tak samo jak w styczniu, w lutym ranking otwiera Warner Bros. Discovery z wynikiem na poziomie 18,45 proc. (spadek z 19,02 proc.) Na drugim miejscu nastąpiła zmiana – znalazła się tam Telewizja Polska, z udziałem wynoszącym 18,37 proc., która wyprzedziła Grupę Polsat. Jej udział spadł o 0,4 punktu procentowego i wyniósł 17,63 proc.
Meta, właściciel Facebooka i Instagrama, awansowała z miejsca ósmego na siódme i wyprzedza Netflix i SPI. Na dziesiątym miejscu w rankingu znalazł się nie Disney, ale Canal+ z udziałem wynoszącym 1,8 proc.
Z badania wynika, że w dalszym ciągu preferowanym ekranem domowym do oglądania wideo jest telewizor. Zauważamy jednak lekki spadek udziału tego ekranu w przypadku Googla i wzrost o jeden punkt procentowy w przypadku Netfliksa.

Całe zestawienie:
TVN Warner Bros Discovery – 18,45 proc.
Telewizja Polska – 18,37 proc.
Grupa Polsat - 17,63 proc.
Google - 6,4 proc.
Telewizja Republika – 5,08 proc.
Telewizja Puls – 3,92 proc.
Meta – 2,36 proc.
Netflix — 2,2 proc.
SPI International - 2,17 proc.
Canal+ - 1,8 proc.
Dane pochodzą z jednoźródłowego panelu telemetrycznego Nielsena składającego się z 3 500 gospodarstw domowych i prawie 9 700 panelistów. Zestawienie oparte jest o dane roczne dotyczące udziału w oglądalności AMR (Average Minute Rating). Dane przedstawione są dla grupy powyżej 4 roku życia dla 10 grup dystrybutorów o największej łącznej oglądalności w danym miesiącu. W grupach poszczególnych dystrybutorów znajdują się wszystkie stacje telewizyjne oraz platformy internetowe/playery, których właścicielem jest dany dystrybutor i które znajdują się w monitoringu Nielsena.
Dystrybutorzy luty 2025
Warner Bros. Discovery: Cartoonito, Cartoon Network, Warner TV, Animal Planet HD, Discovery, Discovery Historia, Discovery Life, Discovery Science, Discovery Travel & Living, Discovery World, Discovery Civilisation, DTX, Eurosport1, Eurosport2, Food Network, HGTV, Investigation Discovery, Metro, TLC, Travel Channel, TTV – Twoja Telewizja, TVN, TVN Fabula, TVN Style, TVN Turbo, TVN24, TVN 24 Bis, TVN7, Max, Player, TVN24.pl
Polsat: Eleven Sports1, Eleven Sports2, Disco Polo Music, Eska Rock TV, Eska TV Extra, Eska TV, Fokus TV, Nowa TV, Polo TV, Polsat, Polsat Café, Polsat Doku, Polsat Film, Polsat Games, Polsat Music HD, Polsat News, Polsat News2, Polsat Play, Polsat Rodzina, Polsat Seriale, Polsat Sport 1, Polsat Sport 2, Polsat Sport Fight, Polsat Sport 3, Polsat2, Super Polsat, Wydarzenia 24, TV4, TV6, Vox Music TV, Polsat News Polityka, Polsat Box Go, Polsat Go, Polsatnews.pl , Interia.pl
Telewizja Polska: TVP4K, TVP ABC, TVP Dokument, TVP HD, TVP Historia, TVP Info, TVP Kultura, TVP Kobieta, TVP Nauka, TVP Polonia, TVP Rozrywka, TVP Seriale, TVP Sport, TVP1, TVP2, TVP3
Google: Youtube
Telewizja Republika: TV Republika
TV Puls: TV Puls, Puls2
Netflix: Netflix
SPI International: Stopklatka, Kino Polska, Kino Polska Muzyka, Kino TV, Zoom TV, Gametoon, Novelas+1, FILMBOX Premium
Meta: Facebook, Instagram
Canal +: Ale Kino+, Canal+ DOMO, CANAL+ KUCHNIA, CANAL+ SPORT, CANAL+ SPORT2, CANAL+ SPORT3, CANAL+SPORT4, CANAL+ SPORT5, Canal+1, Canal+ Dokument, Canal+ 360, Canal+ Film, Canal+ Premium, Canal+ Seriale, MiniMini+, Planete+, teleTOON+, Novelas, CANAL+(platforma)
Dołącz do dyskusji: TOP10 dostawców treści wideo w lutym. Telewizja Polska wyprzedziła Grupę Polsat
Gdyby wziąć pod uwagę jednostkowy udział (z jednego źródła), to Republika mogła by być na 2 miejscu.