Awanse w zespole Triple PR
Kinga Ostrowska i Miłosz Ciekalski awansowali na stanowisko senior PR consultanta. Stanowisko PR consultant objęła z kolei Zuzanna Tartanus.
Z agencją Triple PR Kinga Ostrowska była już związana w 2019 roku. Od 2021 roku pracuje w zespole obsługującym klientów z branży beauty. Prowadziła projekty dla takich marek Killys, Biała Perła, Ledvance oraz ToTamto. Na co dzień wraz z zespołem zajmuje się obsługą marki Hebe oraz Centrum Medycznego VenaMed, a także kolejnej już edycji Targów Kosmetyków Naturalnych Ekocuda.
Przed dołączeniem do Triple PR współpracowała z klinikami medycyny estetycznej i markami beauty. Ukończyła studia dziennikarskie na Uniwersytecie Łódzkim o specjalizacji z designu, reklamy i komunikacji wizualnej oraz Journalism and New Media w Portugalii. Ukończyła również studia z grafiki interdyscyplinarnej.
Zuzanna Tartanus swoją karierę w Triple PR rozpoczęła w połowie 2021 roku jako junior PR consultant w zespole specjalizującym się w obsłudze klientów z sektora real estate. Na co dzień odpowiada za kontakt z klientami oraz dziennikarzami i plasowanie ekspertów w mediach. Współpracuje z kluczowymi speakerami, wspierając ich w tworzeniu wartościowego contentu. Obecnie jest odpowiedzialna za działania media relations dla firmy doradczej Cushman & Wakefield. Jest absolwentką Filologii polskiej na Wydziale Polonistyki Uniwersytetu Warszawskiego.
Miłosz Ciekalski jest związany z Triple PR od blisko dwóch lat. Pierwsze szlify w dziedzinie komunikacji zdobywał w biurze prasowym klubu piłkarskiego Lech Poznań, a przygodę agencyjną rozpoczął w Q&A Communications. Działał także w Radiu Afera W agencji odpowiada za komunikację projektów biznesowych, a obecnie skupia się także na prowadzeniu klientów z branży motoryzacyjnej. W jego portfolio znalazły się m.in. takie marki jak ŠKODA, Oracle, ILF Consulting Engineers Polska, Deceuninck, Amica, Autobaza.pl czy Starter24 (obecnie ARC Europe Polska). Jest absolwentem kierunku Ekonomia, specjalności Publicystyka Ekonomiczna i Public Relations na Uniwersytecie Ekonomicznym w Poznaniu.
Newsletter



Sales&More i Bank Pekao S.A. wkraczają do gry! Sukces kampanii „Jak nie teraz, to kiedy… wbijesz na wyższy level?”
Serwisy społecznościowe, których już nie ma. Czego nas nauczyły?
Będzie wielki powrót do „Szkła kontaktowego”?
Filip Chajzer ponownie w „Dzień Dobry TVN”. Kolejne powroty na jubileusz programu
Całodobowy kanał poświęcony Smerfom już nadaje po polsku
Dołącz do dyskusji: Awanse w zespole Triple PR