Magdalena Dymek head of business department w Triple PR
Magdalena Dymek awansowała na stanowisko head of business department, a Paulina Woźniak - PR & event project managera w agencji Triple PR.
Magdalena Dymek z agencją Triple PR jest związana już od 2015 roku. Specjalizuje się w tworzeniu i realizacji kompleksowych strategii PR dla klientów z sektora real estate, architektury, interio designu czy fin-tech.
Na nowym stanowisku – liderki zespołu specjalizującego się w komunikacji biznesowej – Dymek zarządza całym działem i dba o jakość świadczonych usług, standardy pracy, wyznaczanie kierunku rozwoju oraz wspiera zespół w codziennej pracy dla klientów agencji.
Magdalena Dymek ukończyła studia dziennikarskie ze specjalizacją public relations i marketing medialny na Uniwersytecie Warszawskim.
Paulina Woźniak awansowana z kolei na nowe stanowisko w strukturze agencji. Zawodową przygodę z marketingiem i PR-em zaczęła już w 2017 roku w fundacji Pro Progressio, w której organizowała cykl konferencji biznesowych i dbała o rozwój kanałów społecznościowych. Swoje bogate doświadczenie wykorzystuje w agencji Triple PR, do której dołączyła w styczniu 2023 roku. Jako Senior PR Consultant była odpowiedzialna za prowadzenie projektów dla kluczowych klientów agencji.
Obecnie Paulina Woźniak jest odpowiedzialna za zarządzanie projektami oraz wdrażanie dobrych praktyk z tego zakresu w całej firmie.
Ukończyła studia polonistyczne na Uniwersytecie Warszawskim.
Newsletter



Sales&More i Bank Pekao S.A. wkraczają do gry! Sukces kampanii „Jak nie teraz, to kiedy… wbijesz na wyższy level?”
Serwisy społecznościowe, których już nie ma. Czego nas nauczyły?
Będzie wielki powrót do „Szkła kontaktowego”?
Filip Chajzer ponownie w „Dzień Dobry TVN”. Kolejne powroty na jubileusz programu
Całodobowy kanał poświęcony Smerfom już nadaje po polsku
Dołącz do dyskusji: Magdalena Dymek head of business department w Triple PR