Triumph klientem Platinium Cast
Marka Triumph powierzyła obsługę komunikacyjną agencji Platinium Cast.
Platinium Cast odpowiedzialne jest za kompleksową i długoterminową obsługę marki w zakresie relacji z mediami, Showroomu realnego i wirtualnego, organizacji eventów, influencer marketingu.
Z ramienia agencji za działania odpowiedzialna jest Karolina Binienda (PR manager) i Paulina Glombica. Całość prac nadzoruje Agata Brodzka, managing director agencji.
- Zdecydowaliśmy się na współpracę z agencją Platinium Cast, bo wierzymy, że komunikacyjne kompetencje agencji, doskonałe wyczucie rynku, a także partnerstwo, z jakim agencja podchodzi do swoich Klientów, pozwolą z sukcesami rozwijać komunikację Triumph i realizować kreatywne projekty - mówi Kornalia Maciejewska, digital marketing manager EAST.
Poprzednio obsługą komunikacyjną marki Triumph zajmowała się The Icon Agency.

Newsletter







Sales&More i Bank Pekao S.A. wkraczają do gry! Sukces kampanii „Jak nie teraz, to kiedy… wbijesz na wyższy level?”
Serwisy społecznościowe, których już nie ma. Czego nas nauczyły?
Będzie wielki powrót do „Szkła kontaktowego”?
Filip Chajzer ponownie w „Dzień Dobry TVN”. Kolejne powroty na jubileusz programu
Całodobowy kanał poświęcony Smerfom już nadaje po polsku 



Dołącz do dyskusji: Triumph klientem Platinium Cast