TVN: 2,1 mln widzów „Milionerów”, powrót jesienią
TVN zakończyła emisję wiosennej serii teleturnieju „Milionerzy”. Program oglądało średnio 2,12 mln widzów. Wpływy reklamowe wyniosły 12,3 mln złotych.
Program miał 18,4 proc. udziału w rynku w grupie 4+ oraz 17,5 proc. udziału w komercyjnej grupie docelowej – wynika z danych Nielsen Audience Measurement przygotowanych dla portalu Wirtualnemedia.pl. Najlepszy wynik w tym sezonie zanotował odcinek z 28 marca – kiedy po raz pierwszy w historii programu padła główna wygrana – zobaczyło go 2,79 mln osób.
| Milionerzy | Age | ||
| Data | AMR | SHR % | 16-49 |
| 07-03-2010 | 2721647 | 18,76% | 19,51% |
| 14-03-2010 | 2371926 | 16,06% | 14,57% |
| 21-03-2010 | 2583342 | 18,13% | 19,08% |
| 28-03-2010 | 2789773 | 21,29% | 24,28% |
| 04-04-2010 | 1996305 | 17,34% | 16,66% |
| 25-04-2010 | 2044661 | 18,49% | 17,95% |
| 02-05-2010 | 1809110 | 17,79% | 17,04% |
| 09-05-2010 | 2213160 | 20,05% | 19,68% |
| 16-05-2010 | 2520990 | 19,36% | 21,17% |
| 23-05-2010 | 1774350 | 17,31% | 14,08% |
| 30-05-2010 | 2056082 | 18,33% | 16,59% |
| 06-06-2010 | 1618829 | 17,63% | 16,75% |
| 13-06-2010 | 1870467 | 17,67% | 14,64% |
| 20-06-2010 | 1929923 | 16,76% | 13,10% |
| 27-06-2010 | 1511114 | 16,33% | 14,77% |
| średnio | 2120749 | 18,14% | 17,50% |
Program zajmował drugą pozycję w swoim paśmie. Liderem z 3,44 mln widzów i 29,42 proc. udziału w rynku była Jedynka („Ojciec Mateusz oraz „Jaka to melodia?”). Za TVN znalazły się Polsat i TVP2.
| stacja | AMR | SHR % |
| TVP1 | 3443275 | 29,42% |
| TVN | 2120749 | 18,14% |
| POLSAT | 1362524 | 11,64% |
| TVP2 | 1354232 | 11,57% |
"Milionerów" oglądały głównie kobiety. Teleturniej cieszył się dużym zainteresowaniem wśród widzów powyżej 50 roku życia oraz przede wszystkim mieszkańców miast (75 proc. ogółu widzów).
| Milionerzy | ADH % | AFF | |
| Płeć | Mężczyźni | 41,34% | 86 |
| Kobiety | 58,66% | 113 | |
| Wiek | 4-9 | 1,62% | 27 |
| 10-15 | 3,19% | 45 | |
| 16 - 19 | 2,10% | 36 | |
| 20 - 24 | 3,42% | 42 | |
| 25 - 29 | 7,18% | 81 | |
| 30 - 34 | 8,06% | 99 | |
| 35 - 39 | 6,06% | 85 | |
| 40 - 44 | 5,61% | 87 | |
| 45 - 49 | 6,44% | 90 | |
| 50 - 54 | 10,60% | 128 | |
| 55 - 59 | 12,94% | 171 | |
| 60+ | 32,76% | 168 | |
| Wlk. miasta | Wieś | 25,15% | 65 |
| < 50 tys. | 25,02% | 104 | |
| 50-100 tys. | 10,87% | 127 | |
| 100-200 tys. | 9,56% | 120 | |
| > 200 tys. | 29,40% | 144 | |
| Zawód | Top management | 7,28% | 94 |
| Pracownicy średniego szczebla | 18,19% | 126 | |
| Pracownicy fizyczni i rolnicy | 17,14% | 85 | |
| Emeryci | 41,12% | 165 | |
| Inni | 16,28% | 50 | |
| Wykształcenie | Podstawowe | 45,23% | 98 |
| Średnie | 35,82% | 121 | |
| Wyższe | 14,14% | 124 | |
| Inne | 4,81% | 37 | |
Nowe odcinki teleturnieju pojawią się w jesiennej ramówce stacji. Program prawdopodobnie zachowa swoje dotychczasowe pasmo – niedziele godzinę 18.00.

Newsletter






Sales&More i Bank Pekao S.A. wkraczają do gry! Sukces kampanii „Jak nie teraz, to kiedy… wbijesz na wyższy level?”
Serwisy społecznościowe, których już nie ma. Czego nas nauczyły?
Będzie wielki powrót do „Szkła kontaktowego”?
Filip Chajzer ponownie w „Dzień Dobry TVN”. Kolejne powroty na jubileusz programu
Całodobowy kanał poświęcony Smerfom już nadaje po polsku 



Dołącz do dyskusji: TVN: 2,1 mln widzów „Milionerów”, powrót jesienią