"Fakty" najdroższe w cenniku reklamowym TVN
W opublikowanym przez biuro reklamy TVN Media cenniku reklamowym TVN na październik najwyżej wyceniono spoty emitowane przy serwisie informacyjnym “Fakty” w dni powszednie - kosztują blisko 89 tys. zł.
88,9 tys. zł (cena netto, dla spotu 30-sek., bez rabatów) trzeba zapłacić za reklamę przy “Faktach” w dni powszednie. Stawka dla emisji przy wydaniu niedzielnym jest niższa i wynosi 80,1 tys. zł.
Reklama przy serwisie sportowym emitowanym tuż po “Faktach” kosztuje 73,3 tys. zł w dni robocze i 66,6 tys. zł w niedziele, zaś przy prognozie pogody - odpowiednio: 65,9 tys. zł i 60 tys. zł.
61,5 tys. zł zapłacą za spot reklamodawcy zainteresowani emisją reklamy przy “Kuchennych rewolucjach” w czwartkowe wieczory. Nieznacznie mniej - bo 59,7 tys. zł - kosztuje z kolei reklama przy emitowanym w niedzielne wieczory programie “Masterchef”.
Cena spotu przy programie “Ślub od pierwszego wejrzenia” wynosi 51 tys. zł, przy “Top Model” - 50,6 tys. zł, przy “Milionerach” - 45,2 tys. zł, przy “Totalne remonty Szelągowskiej” - 38,7 tys. zł, przy “Bitwa o gości” - 38,1 tys. zł, przy “Kuba Wojewódzki” - 36,5 tys. zł.
Wśród seriali najdroższą pozycją w cenniku reklamowym jest serial “Na Wspólnej” - reklama przy nim kosztuje 42,2 tys. zł. Na 41 tys. zł wyceniono spot przy serialu “Szadź”, a na 36,1 tys. zł - przy serialu “Pati”.
20 października br. TVN pokaże wydanie specjalne “Milionerów” - jego uczestnicy będą mieli możliwość wygrania 2 mln zł. Spot przy tej emisji wyceniono na 55,9 tys. zł.
TVN Media jako drugie biuro reklamy tv - po BR TVP - podało ceny reklam na październik. U publicznego nadawcy najdroższa reklama kosztuje 171,4 tys. zł.
Newsletter



Sales&More i Bank Pekao S.A. wkraczają do gry! Sukces kampanii „Jak nie teraz, to kiedy… wbijesz na wyższy level?”
Serwisy społecznościowe, których już nie ma. Czego nas nauczyły?
Będzie wielki powrót do „Szkła kontaktowego”?
Filip Chajzer ponownie w „Dzień Dobry TVN”. Kolejne powroty na jubileusz programu
Całodobowy kanał poświęcony Smerfom już nadaje po polsku
Dołącz do dyskusji: "Fakty" najdroższe w cenniku reklamowym TVN