86,5 tys. zł za spot przy "Faktach" w TVN
W opublikowanym przez TVN Media cenniku reklamowym na listopad br. najwyżej - na 86,5 tys. zł - wyceniono spoty emitowane przy codziennych wydaniach “Faktów”.
86,5 tys. zł (cena netto, bez rabatów dla spotu 30-sek.) kosztuje reklama przy “Faktach” w dni powszednie. Stawka dla emisji przy wydaniu niedzielnym jest nieznacznie mniejsza i wynosi 83,4 tys. zł.
Za reklamę przy serwisie sportowym trzeba zapłacić 68,5 tys. zł w dni robocze oraz 65,9 tys. zł w niedziele, zaś przy prognozie pogody - odpowiednio 62,8 tys. zł i 59,2 tys. zł.
Na 58,9 tys. zł wyceniono reklamy przy “Kuchennych rewolucjach” w czwartkowe wieczory. 49,6 tys. zł zapłacą z kolei reklamodawcy zainteresowani obecnością w bloku reklamowym przy programie “Ślub od pierwszego wejrzenia”.
Niewiele mniej - 48,5 tys. zł - kosztuje spot przy programie “Masterchef”.
Cena spotu przy “Milionerach” wynosi 46,7 tys. zł, przy “Na Wspólnej” - 45,7 tys. zł, a przy “Top Model” - 43,5 tys. zł.
Za reklamę przy “Totalnych remontach Szelągowskiej” marketerzy zapłacą 38 tys. zł, przy “Kuba Wojewódzki” - 37,1 tys. zł, a przy serialu “Behawiorysta” (poniedziałkowy wieczór) - 35,5 tys. zł.
25i 26 listopada br. TVN będzie transmitować Puchar Świata w skokach narciarskich - bloki reklamowe przy nich podlegają specjalnej wycenie.
TVN Media jako drugie biuro reklamy tv - po BR TVP - podało ceny reklam na listopad.
Newsletter



Sales&More i Bank Pekao S.A. wkraczają do gry! Sukces kampanii „Jak nie teraz, to kiedy… wbijesz na wyższy level?”
Serwisy społecznościowe, których już nie ma. Czego nas nauczyły?
Będzie wielki powrót do „Szkła kontaktowego”?
Filip Chajzer ponownie w „Dzień Dobry TVN”. Kolejne powroty na jubileusz programu
Całodobowy kanał poświęcony Smerfom już nadaje po polsku
Dołącz do dyskusji: 86,5 tys. zł za spot przy "Faktach" w TVN