SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

TVN nadal zyskuje, TVP dalej traci widzów

Telewizja TVN w zeszłym tygodniu umocniła się na pozycji lidera oglądalności zarówno w grupie wszystkich widzów jak i w grupie komercyjnej. Szczegóły w tradycyjnym podsumowaniu tygodnia.

Liderem rynku telewizyjnego w okresie od 17 do 23 września br. była stacja TVN. Jej udział wzrósł o 0,39 pkt. proc. do 16,02 proc. - wynika z danych w Nielsen Audience Measurement przygotowanych na zlecenie portalu Wirtualnemedia.pl.

Drugą lokatę zajął Polsat, którego udział w rynku wzrósł o 0,22 pkt. proc. do 14,67 proc. Na ostatnim miejscu podium uplasowała się TVP1 z wynikiem na poziomie 13,86 proc. (po spadku o 0,17 pkt. proc.). Na czwartej pozycji znalazła się TVP2 (12,17 proc., spadek o 0,34 pkt. proc.).

NAM 10.09 - 16.09 17.09 - 23.09
Lp. Stacja SHR % SHR %
1 TVN 15,63% 16,02%
2 Polsat 14,45% 14,67%
3 TVP1 14,03% 13,86%
4 TVP2 12,51% 12,17%
5 TVP INFO 3,60% 3,55%
6 TVN24 2,86% 2,78%
7 TV4 2,74% 2,62%
8 TVN7 2,62% 2,60%
9 TV PULS 2,08% 2,24%
10 Polsat2 1,43% 1,48%
11 Polsat News 0,83% 0,84%
12 AXN 0,64% 0,72%
13 Disney Channel 0,79% 0,72%
14 MiniMini+ 0,71% 0,70%
15 Cartoon Network 0,75% 0,69%
16 TVP Seriale 0,71% 0,69%
17 TVN Style 0,75% 0,67%
18 Disney XD 0,53% 0,66%
19 Kino Polska 0,63% 0,60%
20 Polsat Sport 0,55% 0,60%


W grupie 16-49 (docelowej dla stacji komercyjnych) także na pozycji lidera umocniła się TVN, która zyskała tutaj 0,50 pkt. proc. do 17,40 proc. udziału. Na drugim miejscu znalazł się  Polsat, po spadku udziału o 0,04 pkt. proc. do 16,49 proc. Z kolei trzecie miejsce zajęła TVP2 (10,48 proc., spadek o 0,59 pkt. proc.).

NAM 10.09 - 16.09 17.09 - 23.09
Lp. Stacja SHR % SHR %
1 TVN 16,90% 17,40%
2 Polsat 16,53% 16,49%
3 TVP2 11,07% 10,48%
4 TVP1 9,91% 10,16%
5 TV4 3,06% 2,97%
6 TVN7 2,66% 2,67%
7 TV PULS 2,09% 2,21%
8 TVN24 2,06% 1,94%
9 Polsat2 1,65% 1,80%
10 TVP INFO 1,74% 1,71%
11 TVN Style 1,12% 0,95%
12 AXN 0,76% 0,88%
13 Eska TV 0,66% 0,84%
14 TVP Seriale 0,90% 0,82%
15 Discovery 0,76% 0,81%
16 Polo TV 0,65% 0,75%
17 Kino Polska 0,75% 0,74%
18 Comedy Central 0,70% 0,74%
19 MiniMini+ 0,63% 0,71%
20 Polsat Sport 0,61% 0,70%


Największą popularnością w zeszłym tygodniu (7,38 mln widzów) cieszył się wyemitowany przez TVP2 serial „M jak miłość”. Wysoką widownię zanotowały również inne sztandarowe seriale TVP: „Na dobre i na złe” (5,67 mln), „Ojciec Mateusz” (5,10 mln) oraz „Barwy szczęścia” (4,45 mln).

15 najlepiej oglądanych programów w dniach 17.09-23.09.2012 - grupa 4+

Lp. Data Stacja Program Oglądalność 4+ 
1 17-09-2012 TVP2 M JAK MILOSC /TELENOW.POL./ 7382092
2 19-09-2012 TVP2 NA DOBRE I NA ZLE /SER.OBYCZ.POL./ 5674245
3 20-09-2012 TVP1 OJCIEC MATEUSZ /SER.KRYM.OBYCZ.POL./ 5095525
4 23-09-2012 TVP1 SPORT /SERWIS SPORT./ 4790395
5 18-09-2012 TVP2 BARWY SZCZESCIA /SER.POL./ 4453441
6 23-09-2012 TVP1 PROGNOZA POGODY 4427420
7 23-09-2012 TVP1 WIADOMOSCI 4366888
8 22-09-2012 TVN MAM TALENT! / PROGR./ROZR./ 4247522
9 19-09-2012 TVN FAKTY 4102781
10 23-09-2012 Polsat MUST BE THE MUSIC - TYLKO MUZYKA /PROGR.ROZR.POL./ 3991227
11 23-09-2012 TVP1 TELEEXPRESS 3848591
12 23-09-2012 TVN UWAGA ! /MAG.SENS.POL./ 3715086
13 23-09-2012 TVN MASTERCHEF /REALITY SHOW POL./ 3701818
14 20-09-2012 TVP1 SPRAWA DLA REPORTERA /PROG.PUBLICYS./ 3424398
15 18-09-2012 TVP2 KULISY SERIALU M JAK MILOSC  3273904


15 najlepiej oglądanych programów w dniach 17.09-23.09.2012 - grupa 16-49

Lp. Data Stacja Program Oglądalność 16-49
1 17-09-2012 TVP2 M JAK MILOSC /TELENOW.POL./ 2819090
2 23-09-2012 Polsat MUST BE THE MUSIC - TYLKO MUZYKA /PROGR.ROZR.POL./ 2110549
3 23-09-2012 TVN MASTERCHEF /REALITY SHOW POL./ 2090401
4 19-09-2012 TVP2 NA DOBRE I NA ZLE /SER.OBYCZ.POL./ 2087669
5 22-09-2012 TVN MAM TALENT! / PROGR./ROZR./ 2057411
6 23-09-2012 TVP1 SPORT /SERWIS SPORT./ 1826973
7 23-09-2012 TVN FAKTY 1779611
8 23-09-2012 TVN UWAGA ! /MAG.SENS.POL./ 1741599
9 20-09-2012 TVP1 OJCIEC MATEUSZ /SER.KRYM.OBYCZ.POL./ 1655784
10 17-09-2012 TVN LEKARZE /SER.OBYCZ.POL./ 1588777
11 23-09-2012 TVP1 PROGNOZA POGODY 1576858
12 23-09-2012 TVP1 WIADOMOSCI 1561015
13 18-09-2012 TVP2 BARWY SZCZESCIA /SER.POL./ 1496742
14 23-09-2012 TVN PROGNOZA POGODY 1482724
15 23-09-2012 TVN UGOTOWANI /REALITY SHOW POL./ 1462836

Dołącz do dyskusji: TVN nadal zyskuje, TVP dalej traci widzów

17 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
tyu
Braun! Hip hip! Hura! Radziszewski! Hip hip! Hura! Kapuściński! Hip hip! Hura! Bodzio Zdrojewski! Hip hip! Hura! Donek Tusk! Hip hip! Hura! Bronek Komorowski! Hip hip! Hura! TVP prawie dobita! Jeszcze do końca roku i po wszystkim będzie! Hip hip! Hura!
0 0
odpowiedź
User
qazxsw
"Siły wyższej" od ATM i "Paradoksu" od Kapuścińskiego nie ma nawet w top15
0 0
odpowiedź
User
SYBILLA dla "Lub czasopisma"
Zasłużony dla TVP, apolityczny przedstawiciel apolitycznego min. Zdrojewskiego, dyr. Jacek Weksler (dwie rozłożone na łopatki ramówki na koncie) opuścił Woronicza z walizką pełną medali i wyrazami uznania apolitycznego prezesa Julisza Brauna. W TVP zostali sami politrucy prezydenccy. Rząd przedstawi projekt nowej ustawy medialnej za 3 lata, czyli po zakończeniu kadencji apolitycznego Jana Dworaka. Za 2 lata min. Zdrojewski wprowadzi nowoczesny abonament, który, poza nazwą, nie bedzie się niczym różnił od obecnego, sprzecznego z prawem handlowym i zwykłym, apolitycznym rozsądkiem. "Red." Kublik bedzie prowadzić z Dworakiem wywiady na klęczkach, co przeszkodzi jej w dostrzeżeniu faktu, że przewodniczący KRRiTv w KRS figuruje jako udziałowiec Studia A sp. z o.o., producenta popelinowych seriali w ramach ATM Grupy. "Gazet-ka Ludu", entuzjazmując się propagandowymi spektaklami Teatru na Żywo (które nb. już padły) nie zauważy, że AGORA jest akcjonariuszem Grupy Kapitałowej ATM. Nepotyzm będzie się rozwijał fachowo i bez przeszkód, bo wszak najważniejsze jest to, że nepoci, w ocenie innych nepotów, są najbardziej fachowi. Misja zejdzie do podziemia i pojawi się w drugim obiegu w formie ulotnych druków edukacyjnych, kulturalnych i odbitej na powielaczu Dobranocce dla dzieci. Oglądalność w grupie komercyjnej spadnie poniżej 10%, co nie przeszkodzi w pracy ani prezesowi, ani dyrektorom głównych anten. Bo najważniejsza jest apolityczność i transparentność w ujęciu posłanki Śledzińskiej-Katarasińskiej i przewodniczącego Dworaka.
0 0
odpowiedź