TVN Style liderem stacji lifestylowych. Polsat Food z największym wzrostem
W maju br. liderem oglądalności wśród kanałów lifestylowych było TVN Style. Na podium znalazły się jeszcze: Polsat Play i TVN Turbo. Największym wzrostem pochwalić się mógł Polsat Food, zaś najwięcej straciła Kuchnia+.
Jak wynika z danych Nielsen Audience Measurement przygotowanych dla portalu Wirtualnemedia.pl, udział TVN Style w rynku telewizyjnym w maju br. wyniósł 0,64 proc., po spadku względem maja 2014 roku o 8,57 proc.
Drugą lokatę zajął Polsat Play, którego wynik w analizowanym okresie zmniejszył się o 12,07 proc. i wyniósł 0,51 proc. Podium uzupełnia kanał TVN Turbo. Jego wynik to 0,49 proc. po spadku o 9,26 proc.
Największym wzrostem w zestawieniu, wynoszącym 50 proc., pochwalić się może Polsat Food. Jego średni udział w maju 2015 roku wyniósł 0,06 proc., a stacja ta zajęła miejsce ósme.
Z szóstej na siódmą pozycję spadła stacja Kuchnia+, która w rankingu straciła najwięcej. Jej średni miesięczny udział zmniejszył się bowiem o 16,67 proc. do poziomu 0,10 proc.
Na przedostatnim miejscu znalazła się stacje Lifetime, która nadaje od grudnia ub.r., a monitorowana jest od marca br. Jej udział w rynku to 0,01 proc.
Wirtualnemedia.pl | Wszyscy 4+ | |
maj | ||
2014 | 2015 | |
Stacja | SHR % | SHR % |
TVN Style | 0,70% | 0,64% |
Polsat Play | 0,58% | 0,51% |
TVN Turbo | 0,54% | 0,49% |
Polsat Cafe | 0,34% | 0,40% |
TLC | 0,40% | 0,37% |
Domo+ | 0,10% | 0,13% |
kuchnia+ | 0,12% | 0,10% |
Polsat Food | 0,04% | 0,06% |
BBC Lifestyle | 0,04% | 0,05% |
Lifetime | 0,00% | 0,01% |
Adventure | 0,00% | 0,00% |
Wśród widzów pomiędzy 16. a 49. rokiem życia pozycja lidera także należała do stacji TVN Style, której udział w maju br. wyniósł 0,89 proc., po spadku o 8,25 proc.
Drugie miejsce z wynikiem na poziomie 0,76 proc. zajął kanał TVN Turbo, notujący spadek o 7,32 proc. Ostatnia lokata podium należała do Polsat Play. Jego udział zmalał o 11,27 proc. i wyniósł 0,63 proc.
Największy wzrost w tej grupie, wynoszący 44,44 proc., zanotował kanał Domo+, który osiągnął 0,13 proc. udziału. Również i tutaj najwięcej (33,33 proc. do 0,08 proc.) straciła Kuchnia+.
Wirtualnemedia.pl | 16-49 | |
maj | ||
2014 | 2015 | |
Stacja | SHR % | SHR % |
TVN Style | 0,97% | 0,89% |
TVN Turbo | 0,82% | 0,76% |
Polsat Play | 0,71% | 0,63% |
TLC | 0,55% | 0,49% |
Polsat Cafe | 0,37% | 0,44% |
Domo+ | 0,09% | 0,13% |
kuchnia+ | 0,12% | 0,08% |
Polsat Food | 0,06% | 0,08% |
BBC Lifestyle | 0,07% | 0,05% |
Lifetime | 0,00% | 0,01% |
Adventure | 0,00% | 0,00% |

Newsletter







Sales&More i Bank Pekao S.A. wkraczają do gry! Sukces kampanii „Jak nie teraz, to kiedy… wbijesz na wyższy level?”
Serwisy społecznościowe, których już nie ma. Czego nas nauczyły?
Będzie wielki powrót do „Szkła kontaktowego”?
Filip Chajzer ponownie w „Dzień Dobry TVN”. Kolejne powroty na jubileusz programu
Całodobowy kanał poświęcony Smerfom już nadaje po polsku 



Dołącz do dyskusji: TVN Style liderem stacji lifestylowych. Polsat Food z największym wzrostem