SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

„Szkło kontaktowe” nadal hitem TVN24. Ilu ma widzów?

Średnio 625 tys. widzów oglądało „Szkło kontaktowe” w pierwszej połowie roku. Względem analogicznego okresu rok wcześniej magazyn TVN2 ma 29 tys. odbiorców mniej. Najchętniej oglądane wydanie „Szkła” zgromadziło przed ekranem średnio 820 tys. odbiorców.

Facebook "Szkło kontaktowe" Facebook

W okresie od 1 stycznia do 18 lipca br. program „Szkło kontaktowe” emitowany na antenie TVN24 codziennie o godz. 22.00 śledziło średnio 625 tys. widzów. To przełożyło się na 6,49 proc. udziału stacji w rynku w grupie wszystkich widzów i 2,77 proc. w grupie komercyjnej 16-59 – wynika z danych Nielsen Audience Measurement, do których dotarł portal Wirtualnemedia.pl.

W analizowanym okresie najwyższą oglądalność zanotowało wydanie z 9 stycznia, kiedy "Szkło kontaktowe” obejrzało średnio 820 tys. widzów. Oglądalność satyrycznego programu TVN24 nie spadła poniżej 366 tys. odbiorców. Tylu widzów zgromadził odcinek z 14 czerwca. 

Czytaj także: Będzie nowy sezon „Rancza”? TVP przerywa milczenie

W porównaniu do wyników oglądalności z analogicznego okresu rok wcześniej magazyn TVN24 stracił 29 tys. widzów. Według danych Nielsena wówczas średnia oglądalność w okresie od 1 stycznia do 18 lipca 2024 roku wyniosła 654 tys. osób, co przełożyło się na 7,01 proc. udziału w rynku wśród wszystkich widzów i 2,90 proc. w grupie komercyjnej 16-59.

Kto występuje w “Szkle kontaktowym”?

Obecnie „Szkło kontaktowe” prowadzą: Tomasz Sianecki, Wojciech Zimiński, Michał Kempa, Wojciech Fiedorczuk i Tomasz Jachimek. Komentatorami są zaś m.in. Marek Przybylik, Henryk Sawka, Katarzyna Kwiatkowska, Kamila Kalińczak, a także Aleksandra Walczak, Marcin Bisiorek i prof. Aleksandra Przegalińska, którzy dołączyli do programu latem ub.r. oraz Piotr Gąsowski, który zadebiutował w “Szkle” wiosną tego roku.

Ubiegłego lata z programem TVN24 rozstali się Grzegorz Markowski i Katarzyna Kasia, którzy przeszli do Telewizji Polskiej. Tworzą tam „Kwiatki polskie” emitowane na antenie TVP Info.  

W styczniu “Szkło kontaktowe” obchodziło swoje 20-lecie. Magazyn, który stworzyli przed laty Grzegorz Miecugow i Tomasz Sianecki, wciąż jest jednym z najchętniej oglądanych programów TVN24. 

 


 

Dołącz do dyskusji: „Szkło kontaktowe” nadal hitem TVN24. Ilu ma widzów?

9 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
Gośka
Czyli prawie 30 tysięcy ludzi przestało oglądać ten program. Przerzucili się na wPolsce24 albo Republikę.
31 8
odpowiedź
User
Czasy TVN24 minęły
Byle kanał na polskim YouTube ma lepszą REALNĄ oglądalność poszczególnych odcinków niż to „Szkło Kontaktowe”. Reklamodawcy bardzo przepłacają za widownię emerycką (60+) lub prawie emerycką (50+). Ludzie w działach PR i Marketing ogarnijcie się ze swoimi budżetami. Czas odpuścić sobie z TVN24 (druga stacja informacyjna), która traci widownię. Porównajcie ich widownię sprzed 2 lub 3 lat i teraz.
17 7
odpowiedź
User
Normalny
Nie ogldam Republiki, atakującej wszystkich co nie są za PIS.
12 16
odpowiedź