„Szkło kontaktowe” nadal hitem TVN24. Ilu ma widzów?
Średnio 625 tys. widzów oglądało „Szkło kontaktowe” w pierwszej połowie roku. Względem analogicznego okresu rok wcześniej magazyn TVN2 ma 29 tys. odbiorców mniej. Najchętniej oglądane wydanie „Szkła” zgromadziło przed ekranem średnio 820 tys. odbiorców.
W okresie od 1 stycznia do 18 lipca br. program „Szkło kontaktowe” emitowany na antenie TVN24 codziennie o godz. 22.00 śledziło średnio 625 tys. widzów. To przełożyło się na 6,49 proc. udziału stacji w rynku w grupie wszystkich widzów i 2,77 proc. w grupie komercyjnej 16-59 – wynika z danych Nielsen Audience Measurement, do których dotarł portal Wirtualnemedia.pl.
W analizowanym okresie najwyższą oglądalność zanotowało wydanie z 9 stycznia, kiedy "Szkło kontaktowe” obejrzało średnio 820 tys. widzów. Oglądalność satyrycznego programu TVN24 nie spadła poniżej 366 tys. odbiorców. Tylu widzów zgromadził odcinek z 14 czerwca.
Czytaj także: Będzie nowy sezon „Rancza”? TVP przerywa milczenie
W porównaniu do wyników oglądalności z analogicznego okresu rok wcześniej magazyn TVN24 stracił 29 tys. widzów. Według danych Nielsena wówczas średnia oglądalność w okresie od 1 stycznia do 18 lipca 2024 roku wyniosła 654 tys. osób, co przełożyło się na 7,01 proc. udziału w rynku wśród wszystkich widzów i 2,90 proc. w grupie komercyjnej 16-59.
Kto występuje w “Szkle kontaktowym”?
Obecnie „Szkło kontaktowe” prowadzą: Tomasz Sianecki, Wojciech Zimiński, Michał Kempa, Wojciech Fiedorczuk i Tomasz Jachimek. Komentatorami są zaś m.in. Marek Przybylik, Henryk Sawka, Katarzyna Kwiatkowska, Kamila Kalińczak, a także Aleksandra Walczak, Marcin Bisiorek i prof. Aleksandra Przegalińska, którzy dołączyli do programu latem ub.r. oraz Piotr Gąsowski, który zadebiutował w “Szkle” wiosną tego roku.
Ubiegłego lata z programem TVN24 rozstali się Grzegorz Markowski i Katarzyna Kasia, którzy przeszli do Telewizji Polskiej. Tworzą tam „Kwiatki polskie” emitowane na antenie TVP Info.
W styczniu “Szkło kontaktowe” obchodziło swoje 20-lecie. Magazyn, który stworzyli przed laty Grzegorz Miecugow i Tomasz Sianecki, wciąż jest jednym z najchętniej oglądanych programów TVN24.
Newsletter



Sales&More i Bank Pekao S.A. wkraczają do gry! Sukces kampanii „Jak nie teraz, to kiedy… wbijesz na wyższy level?”
Serwisy społecznościowe, których już nie ma. Czego nas nauczyły?
Będzie wielki powrót do „Szkła kontaktowego”?
Filip Chajzer ponownie w „Dzień Dobry TVN”. Kolejne powroty na jubileusz programu
Całodobowy kanał poświęcony Smerfom już nadaje po polsku
Dołącz do dyskusji: „Szkło kontaktowe” nadal hitem TVN24. Ilu ma widzów?