Krzysztof Ibisz obok Sary James w nowej reklamie PKO BP. "Puszczenie oka do dorosłych"
Wystartowała nowa kampania reklamowa promująca PKO Konto Dziecka i aplikację PKO Junior. W spotach reklamowych można zobaczyć Krzysztofa Ibisza i Sarę James, a także słynnego Kota Cukierka – bohatera książek dla dzieci.
Kampania jest kolejną odsłoną nowej ofensywy marketingowej banku. W czerwcu, obok Sary James, w spotach banku wystąpili Szymon Majewski i Bogusław Linda.
– Dorośli często myślą, że tematy finansowe są zbyt poważną sprawą dla dzieci. Ale dzieci uczą się szybciej, niż nam się wydaje, czasem szybciej niż ich rodzice! I na tym koncentrujemy się w nowych działaniach marketingowych. Nasz nowy spot to nie tylko reklama, ale też puszczenie oka do dorosłych: zobaczcie, jak dzieci potrafią zaskakiwać wiedzą o bankowości mobilnej czy zarządzaniu pieniędzmi. Pokazujemy świat finansów w sposób prosty, zabawny i bliski dziecięcej codzienności – bez garniturów, ale z dużą dawką uśmiechu. Bo kiedy edukacja finansowa zaczyna się wcześnie, lepiej rokuje na przyszłość – podkreśla Marcin Szymkowiak, dyrektor pionu marketingu w PKO Banku Polskim.
Zobacz też: PKO BP zmienia logo i reklamy
Działania reklamowe obejmują telewizję, internet, w tym TikTok i YouTube. Kampania będzie realizowana we współpracy z agencją kreatywną Havas Poland oraz domem mediowym Havas Media Poland i potrwa do 31 sierpnia.
Kampanii towarzyszy promocja - 250 zł w promocji za otwarcie PKO Konta Dziecka i spełnienie dodatkowych warunków promocji.
Krzysztof Ibisz obecnie występuje też w kampaniach promujących markety OBI oraz markę Plush.
Newsletter



Sales&More i Bank Pekao S.A. wkraczają do gry! Sukces kampanii „Jak nie teraz, to kiedy… wbijesz na wyższy level?”
Serwisy społecznościowe, których już nie ma. Czego nas nauczyły?
Będzie wielki powrót do „Szkła kontaktowego”?
Filip Chajzer ponownie w „Dzień Dobry TVN”. Kolejne powroty na jubileusz programu
Całodobowy kanał poświęcony Smerfom już nadaje po polsku
Dołącz do dyskusji: Krzysztof Ibisz obok Sary James w nowej reklamie PKO BP. "Puszczenie oka do dorosłych"