Krzysztof Ibisz obok Sary James w nowej reklamie PKO BP. "Puszczenie oka do dorosłych"
Wystartowała nowa kampania reklamowa promująca PKO Konto Dziecka i aplikację PKO Junior. W spotach reklamowych można zobaczyć Krzysztofa Ibisza i Sarę James, a także słynnego Kota Cukierka – bohatera książek dla dzieci.

Kampania jest kolejną odsłoną nowej ofensywy marketingowej banku. W czerwcu, obok Sary James, w spotach banku wystąpili Szymon Majewski i Bogusław Linda.
– Dorośli często myślą, że tematy finansowe są zbyt poważną sprawą dla dzieci. Ale dzieci uczą się szybciej, niż nam się wydaje, czasem szybciej niż ich rodzice! I na tym koncentrujemy się w nowych działaniach marketingowych. Nasz nowy spot to nie tylko reklama, ale też puszczenie oka do dorosłych: zobaczcie, jak dzieci potrafią zaskakiwać wiedzą o bankowości mobilnej czy zarządzaniu pieniędzmi. Pokazujemy świat finansów w sposób prosty, zabawny i bliski dziecięcej codzienności – bez garniturów, ale z dużą dawką uśmiechu. Bo kiedy edukacja finansowa zaczyna się wcześnie, lepiej rokuje na przyszłość – podkreśla Marcin Szymkowiak, dyrektor pionu marketingu w PKO Banku Polskim.
Zobacz też: PKO BP zmienia logo i reklamy
Działania reklamowe obejmują telewizję, internet, w tym TikTok i YouTube. Kampania będzie realizowana we współpracy z agencją kreatywną Havas Poland oraz domem mediowym Havas Media Poland i potrwa do 31 sierpnia.
Kampanii towarzyszy promocja - 250 zł w promocji za otwarcie PKO Konta Dziecka i spełnienie dodatkowych warunków promocji.
Krzysztof Ibisz obecnie występuje też w kampaniach promujących markety OBI oraz markę Plush.
Dołącz do dyskusji: Krzysztof Ibisz obok Sary James w nowej reklamie PKO BP. "Puszczenie oka do dorosłych"