SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

PKO BP szuka agencji monitoringu

PKO Bank Polski rozpoczął proces RFI w zakresie monitoringu i wyceny ekspozycji marki banku w mediach.

fot. materiały prasowe fot. materiały prasowe

Do zadań wybranej agencji będzie należeć prowadzenie ciągłego monitoringu i wyceny ekspozycji marki banku w zakresie sponsorowanych wydarzeń, instytucji, współpracy z ambasadorami. 

Ponadto wyłoniona agencja zajmie się wyceną planowanych projektów sponsorskich, potencjalnej wartości medialnej ambasadorów oraz oszacowaniem ekwiwalentu mediowego dla wydarzenia, które bank zamierza sponsorować.

Termin nadsyłania odpowiedzi upływa w dniu 29 sierpnia 2025 roku, o godz. 13.00.

Dołącz do dyskusji: PKO BP szuka agencji monitoringu

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl