Havas przejmuje hiszpańską agencję Tidart
Grupa reklamowa Havas przejęła hiszpańską agencję zajmującą się efektywnością cyfrową i strategią e-commerce Tidart. Wartości transakcji nie ujawniono.

Założona w 2012 roku firma Tidart z siedzibą w Madrycie utrzyma swoją markę i strukturę operacyjną, jednocześnie integrując się z Havas Market. Na jej czele będzie nadal stał dyrektor generalny Antonio Ramirez.
Zespół agencji liczący ponad 40 osób przeniesie się do biura Havas w Madrycie.
Havas twierdzi, że posunięcie to jeszcze bardziej wzmocni jego globalne wyniki i możliwości w zakresie handlu elektronicznego.
Tidart twierdzi, że wykorzystuje zastrzeżoną technologię w celu optymalizacji inwestycji reklamowych w kanały, w tym SEM, SEO, Social Ads, Programmatic Display & Video i inne.
Na zdjęciu powyżej od lewej: Óscar Dorda, biznes dyrektor zarządzający, Havas Media Network Hiszpania; Antonio Ramírez, dyrektor generalny, Tidart; Jorge Irizar, globalny dyrektor operacyjny i dyrektor generalny, Havas Media Network Hiszpania.
Dołącz do dyskusji: Havas przejmuje hiszpańską agencję Tidart