Havas Play wygrywa przetarg Lidl Polska
Agencja Havas Play (Havas Media Network) w wyniku rozstrzygniętego przetargu rozpoczęła współpracę z Lidl Polska w zakresie kompleksowej obsługi komunikacji kanałów marki na Facebooku i Instagramie. Należąca do tej samej grupy agencja mediowa – Havas Media, zrealizuje z kolei planowanie i zakup mediów marki.

W ramach planowanych działań nastąpi pełne odświeżenie obecności marki w ekosystemie Meta. Nowe podejście do prowadzenia kanałów Lidl Polska w mediach społecznościowych ma na celu wzmocnienie relacji z odbiorcami i dalszy rozwój obecności marki w digitalu – podano w komunikacie.
Lidl aktywnym reklamodawcą w social mediach
W ostatniej kampanii reklamowej Lidl bezpośrednio celuje w swojego głównego konkurenta, czyli sieć Biedronka. Portugalska sieć często jest obiektem krytyki w mediach społecznościowych za bałagan w jej sklepach, m.in. za zalegające w sklepowych alejkach palety z towarem. Nowe posty marki na Facebooku odnoszą się, podobnie jak spoty, do tej retoryki.
W maju na polskim Facebooku dwie reklamy o największym zasięgu należały do Lidl Polska (dane Sotrendera). Najlepsza z nich zachęcała do zrobienia zakupów z rabatem podczas weekendu majowego, która dotarła do ponad 13 milionów Polaków. Na podium znalazły się także reklama gazetki sklepów wprowadzającej tydzień japoński.
Dołącz do dyskusji: Havas Play wygrywa przetarg Lidl Polska
Celują w grupę bezmózgich nastolatków, a zakupy robią dorośli ludzie 30+ - bo mają rodziny, więcej kasy itd..