Wieloletni szef marketingu OLX w marketingu Lidla
Marcin Sienkowski, były wieloletni szef marketingu serwisu OLX dołączył do działu marketingu sieci sklepów Lidl Polska - dowiedziały się Wirtualnemedia.pl.
Marcin Sienkowski, fot. LinkedIn
W Lidlu Marcin Sienkowski objął stanowisko młodszego kierownika ds. marketingu.
Ostatnio, przez niespełna rok, był szefem komunikacji marketingowej e-sklepu Łazienka Plus. Przedtem, przez blisko 10 lat, związany był z serwisem OLX. Z tego przez blisko 6 lat kierował jego działem marketingu. Wcześniej był tam brand managerem.
W latach 2008-2014 pracował w Grupie Allegro. Najpierw jako brand manager serwisu otoWakacje.pl, potem jako brand manager lokalo.pl, i wreszcie jako brand manager Tablica.pl.
Jest absolwentem zarządzania i marketingu Uniwersytetu Mikołaja Kopernika w Toruniu.
Personalia
Newsletter



Sales&More i Bank Pekao S.A. wkraczają do gry! Sukces kampanii „Jak nie teraz, to kiedy… wbijesz na wyższy level?”
Serwisy społecznościowe, których już nie ma. Czego nas nauczyły?
Będzie wielki powrót do „Szkła kontaktowego”?
Filip Chajzer ponownie w „Dzień Dobry TVN”. Kolejne powroty na jubileusz programu
Całodobowy kanał poświęcony Smerfom już nadaje po polsku
Dołącz do dyskusji: Wieloletni szef marketingu OLX w marketingu Lidla