Publicis przejmuje agencję zajmującą się marketingiem sportowym
Publicis Groupe przejęła Bespoke z siedzibą w Charlotte w Karolinie Północnej – agencję marketingu sportowego. Została ona założona dekadę temu przez dwóch weteranów Omnicomu: Mike'a Boykina i Grega Buscha.

Warunki transakcji nie zostały ujawnione. Wiadomo jedynie, że Boykin i Busch będą nadal kierować Bespoke. Obaj, przed założeniem Bespoke, pracowali przez 15 lat w Omnicom.
Bespoke jest pozycjonowana jako agencja, która pomaga markom łączyć się z ligami, drużynami i innymi obiektami sportowymi poprzez usługi konsultingowe i kreatywne oraz aktywacje wydarzeń.
W Publicis Groupe będzie częścią szerszej oferty marketingu sportowego holdingu.
W ciągu ostatniego roku Publicis współpracowała z Bespoke przy wielu projektach. – W ramach partnerstwa przekroczyliśmy oczekiwania – powiedział prezes Publicis Sports, Jon Tuck.
Dołącz do dyskusji: Publicis przejmuje agencję zajmującą się marketingiem sportowym