Publicis Groupe z globalnym budżetem mediowym PayPala
Operator płatności PayPal w globalnym przeglądzie wybrał do obsługi mediowej francuską Publicis Groupe.

Publicis Groupe przejęło globalną obsługę PayPala od WPP Media, które pracowało dla marki przez półtora roku od 2023 roku.
W wyniku przeprowadzonego postępowania Publicis odpowiada za planowanie i zakup mediów tradycyjnych, social mediów, influencer marketing i działania w e-commerce. Natomiast Weber Shandwick z IPG będzie nadzorować działania PR marki.
Kolejny zdobyty budżet Publicis
To kolejny duży wygrany przetarg francuskiej grupy Publicis. Niedawno holding wybrano do obsługi lukratywnego budżetu mediowego Mars Incorporated, przejętego od agencji IPG i WPP Media.
Publicis w ramach obsługi tego klienta pracuje dla dwóch największych unitów korporacji – Mars Snacking (brandy spożywcze) i Mars Petcare (produkty dla zwierząt).
Grupa Publicis niedawno podniosła prognozę wzrostu organicznego na 2025 r. do blisko 5 proc., z poprzedniego przedziału 4 proc. do 5 proc., po tym jak w drugim kwartale br. odnotowała wzrost organiczny przychodów netto o 5,9 proc.
Dołącz do dyskusji: Publicis Groupe z globalnym budżetem mediowym PayPala