Funko zatrudnia Havas PR Warsaw do obsługi komunikacji w Polsce
Funko, producent kolekcjonerskich produktów inspirowanych popkulturą, nawiązał współpracę z agencją Havas PR Warsaw. Celem partnerstwa jest wzmocnienie rozpoznawalności marki na polskim rynku oraz budowanie trwałych relacji z lokalnymi odbiorcami.

Agencja odpowiada za prowadzenie kompleksowych działań komunikacyjnych w Polsce, obejmujących media relations, influencer marketing, lokalizację treści, a także organizację działań promocyjnych skierowanych do fanów i społeczności kolekcjonerskiej.
- Współpraca z Havas PR Warsaw to ważny krok w realizacji naszej długofalowej strategii rozwoju w Europie Środkowo-Wschodniej. Polska, z dynamicznie rosnącą społecznością fanów i rozwijającym się rynkiem produktów kolekcjonerskich, odgrywa kluczową rolę w naszych planach. Dzięki doświadczeniu i specjalistycznej wiedzy agencji na temat rynku, będziemy mogli skutecznie budować świadomość marki i angażować społeczność w sposób autentyczny i dopasowany do lokalnych realiów — komentuje Jeff van Rens, senior manager, PR & corporate communications - EMEA & ASIA, Funko.
Dołącz do dyskusji: Funko zatrudnia Havas PR Warsaw do obsługi komunikacji w Polsce