Lipton nowym klientem Havas PR Warsaw
Lipton Teas and Infusions, producent herbat, wybrał Havas PR Warsaw do stworzenia kompleksowej strategii komunikacji korporacyjnej w Polsce. Klienta pozyskano w drodze rekomendacji.
Havas PR Warsaw będzie odpowiadać za opracowanie strategii komunikacji korporacyjnej, opartej o kluczowe wartości i cele zrównoważonego rozwoju Lipton Teas and Infusions w Polsce. Agencja poprowadzi także biuro prasowe oraz wdroży działania edukacyjne na rzecz budowania świadomości benefitów płynących z picia herbat i naparów ziołowych. W ramach doradztwa strategicznego, agencja będzie także wspierać klienta w sytuacjach o potencjale kryzysowym.
- W Polsce jesteśmy nie tylko rynkowym liderem, ale i ważnym inwestorem oraz pracodawcą. Nasza fabryka w Katowicach dostarcza herbat do kilkudziesięciu krajów, a pracownicy w centrum zarządzania łańcuchem dostaw zajmują się cyfryzacją oraz relacjami z klientami na całym świecie. Do realizacji naszym ambicji potrzebujemy właściwych partnerów – podkreśla Łukasz Chalaczkiewicz, general manager East Europe Lipton Teas and Infusions.
Newsletter



Sales&More i Bank Pekao S.A. wkraczają do gry! Sukces kampanii „Jak nie teraz, to kiedy… wbijesz na wyższy level?”
Serwisy społecznościowe, których już nie ma. Czego nas nauczyły?
Będzie wielki powrót do „Szkła kontaktowego”?
Filip Chajzer ponownie w „Dzień Dobry TVN”. Kolejne powroty na jubileusz programu
Całodobowy kanał poświęcony Smerfom już nadaje po polsku
Dołącz do dyskusji: Lipton nowym klientem Havas PR Warsaw