TVN24 liderem kanałów informacyjnych. Zyskuje TVP Info
Liderem oglądalności wśród kanałów informacyjnych w lipcu było TVN24. Największym wzrostem pochwalić się mogła stacja Biznes24, a najwięcej straciła Telewizja wPolsce.pl - wynika z raportu Wirtualnemedia.pl.
Średni dobowy udział TVN24 w lipcu 2023 roku wyniósł 5,46 proc., po spadku względem analogicznego okresu rok wcześniej o 2,33 proc. - wynika z danych Nielsen Audience Measurement, do których dotarł portal Wirtualnemedia.pl.
>>> Praca.Wirtualnemedia.pl - tysiące ogłoszeń o pracę
Wiceliderem było TVP Info. Średni miesięczny wynik kanału wyniósł 5,27 proc. (po wzroście o 10,48 proc.).
Podium uzupełnia Polsat News. W lipcu br. kanał miał 1,70 proc. udziału, po spadku względem lipca 2022 roku o 10,99 proc.
Tuż za podium znalazł się kanał TVP3, którego udział wyniósł 1,19 proc. (do góry o 16,67 proc.). Czołową piątkę uzupełnia kanał Wydarzenia24. Średni rynkowy udział stacji w lipcu br. wyniósł 0,79 proc. Stacja względem lipca 2022 roku zanotowała wzrost o 14,49 proc.
Biznes24 z największym wzrostem
Największy wzrost w zestawieniu zanotowała stacja Biznes24, której wynik zwiększył się o 100 proc. do 0,02 proc. Kanał w zestawieniu był 9., po awansie z 10. lokaty.
Z kolei najwięcej straciła Telewizja wPolsce.pl. Średni udział stacji zmalał o 33,33 proc. do 0,02 proc. Kanał spadł z miejsca 9. na 10.
Grupa TVP wyprzedziła Grupę TVN
Największy udział (6,57 proc.) wśród grup kanałów newsowych w lipcu br. miała Telewizja Polska, mająca w portfolio stacje TVP Info oraz TVP3 i notująca wzrost o 11,57 proc. Na drugie miejsce spadły anteny newsowe Telewizji TVN, których udział zmniejszył się o 1,96 proc. do 6 proc. (łączne dane dla TVN24 i TVN24 BiS).
Łączny rynkowy udział wszystkich dostępnych na rynku stacji informacyjnych w lipcu 2023 roku wyniósł 15,19 proc. Było to o 3,12 proc. więcej niż w lipcu 2022 roku.

TVN24 na czele w 16-49
Wśród widzów w grupie 16-49 na pozycji zdecydowanego lidera wśród stacji informacyjnych w lipcu 2023 roku znalazło się TVN24 z wynikiem 3,29 proc., po spadku o 4,91 proc.
Drugie miejsce zajęło TVP Info. Stacja miała 1,89 proc. udziału, po spadku o 3,57 proc. Udział trzeciego Polsat News wyniósł 1,21 proc. (w dół o 19,33 proc.).
Spośród grup kanałów informacyjnych liderem wśród widzów w wieku 16-49 lat był TVN. Stacje tej grupy miały tutaj 3,59 proc. udziału, po spadku o 5,28 proc.
Wszystkie stacje newsowe w tym ujęciu miały 7,97 proc. udziału w rynku, po spadku o 5,34 proc.

Newsletter



Sales&More i Bank Pekao S.A. wkraczają do gry! Sukces kampanii „Jak nie teraz, to kiedy… wbijesz na wyższy level?”
Serwisy społecznościowe, których już nie ma. Czego nas nauczyły?
Będzie wielki powrót do „Szkła kontaktowego”?
Filip Chajzer ponownie w „Dzień Dobry TVN”. Kolejne powroty na jubileusz programu
Całodobowy kanał poświęcony Smerfom już nadaje po polsku
Dołącz do dyskusji: TVN24 liderem kanałów informacyjnych. Zyskuje TVP Info