158,2 tys. zł za spot przy "M jak miłość" w TVP2
Na 158,2 tys. zł wyceniono najdroższy spot w Telewizji Polskiej w cenniku Biura Reklamy TVP na grudzień br. To koszt reklamy emitowanej przy serialu “M jak miłość” w TVP2.
158,2 tys. zł (cena netto, bez rabatów, dla spotu 30-sek.) zapłacą reklamodawcy zainteresowani pojawieniem się w bloku reklamowym przy serialu “M jak miłość” w TVP2 w grudniu br.
Niewiele mniej - 131 tys. zł kosztuje z kolei przy prognozie pogody w niedzielny wieczór, po głównym wydaniu “Wiadomości” w TVP1. Stawka dla emisji w dni robocze jest niższa i wynosi maks. 89,2 tys. zł.
Najdroższa reklama przy “Wiadomościach” kosztuje 106,8 tys. zł w dni powszednie i 95,9 tys. zł w pozostałe dni. Z kolei ceny dla reklam przy serwisie sportowym wynoszą: 99,1 tys. zł w niedziele i 69,8 tys. zł od poniedziałku do piątku.
Wśród seriali TVP1 najdroższą pozycją reklamową jest emitowany w niedzielne wieczory “Kamerdyner” - reklama przy nim kosztuje 89 tys.zł. Za spot przy “Ojcu Mateuszu” trzeba zapłacić 53,7 tys. zł, a przy “Komisarzu Alexie” - 48,8 tys. zł.
Sporo kosztuje też reklama przy programie “Rolnik szuka żony” - 95,6 tys. zł. Niższa jest stawka reklamy przy wydaniu specjalnym tego programu, który TVP1 pokaże 25 grudnia br. - wtedy za spot trzeba zapłacić 66,2 tys. zł.
Z kolei reklamę przy “Barwach szczęścia” w TVP2 wyceniono na maks. 99,2 tys. zł, przy serialu “Na sygnale” - na 109,4 tys. zł, przy “Na dobre i na złe” - 101,7 tys. zł.
W sobotni wieczór 2 i 9 grudnia, TVP2 pokaże koncert “Gwiazdy The Voice” - reklama przy nich kosztuje 49,4 tys. zł.
16 grudnia br. natomiast widzowie TVP2 obejrzą finał “Szansy na sukces - Opole 2024” - cena za spot przy nim kosztuje 54,3 tys. zł.
W grudniowym cenniku TVP2, w sylwestrowy wieczór do ramówki wpisano kilkugodzinny program rozrywkowy - będzie to prawdopodobnie (jak co roku) sylwestrowy koncert - tutaj stawka za spot wynosi 100,8 tys. zł.
Biuro Reklamy TVP jako pierwsze podało ceny reklam na grudzień br.
Newsletter



Sales&More i Bank Pekao S.A. wkraczają do gry! Sukces kampanii „Jak nie teraz, to kiedy… wbijesz na wyższy level?”
Serwisy społecznościowe, których już nie ma. Czego nas nauczyły?
Będzie wielki powrót do „Szkła kontaktowego”?
Filip Chajzer ponownie w „Dzień Dobry TVN”. Kolejne powroty na jubileusz programu
Całodobowy kanał poświęcony Smerfom już nadaje po polsku
Dołącz do dyskusji: 158,2 tys. zł za spot przy "M jak miłość" w TVP2