SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

„TVP. Otwórz się na więcej”. Tak wygląda jesienny spot TVP [TYLKO U NAS]

Telewizja Polska wchodzi w jesień 2025 roku z nowym spotem wizerunkowym, kontynuując komunikację pod hasłem „TVP. Otwórz się na więcej”. Nadawca w materiale w emocjonalny sposób pokazuje, że jest blisko ludzi – w ich codziennych doświadczeniach, wyjątkowych chwilach i wspomnieniach, które budują poczucie wspólnoty.

Jesienny spot Telewizji Polskiej to opowieść o tym, co ważne w życiu każdego człowieka. Momenty przepełnione radością, wzruszeniem i emocjami, w których odbija się zarówno zwykła codzienność, jak i wielkie wydarzenia ostatnich miesięcy, które miały miejsce w TVP – m.in. koncert hip-hopowy na 62. Krajowym Festiwalu Polskiej Piosenki w Opolu, czy energetyczny Opener – czytamy w komunikacie. 

Telewizja Polska podkreśla, że jest nie tylko towarzyszem dnia powszedniego, ale także partnerem w przeżywaniu wydarzeń, które zapisują się w pamięci widzów. W spocie pojawiają się aktorzy i twórcy najważniejszych produkcji TVP – zarówno tych znanych jak i jesiennych nowości, czyli seriali “Rodzinka.pl”, “Drelich” czy “Czarna Śmierć”. 

Całość spaja motyw przewodni „Otwórz się na…” – na wspomnienia, miłość, spotkania, radość, nowe perspektywy czy pasje.

Jesienna odsłona naszej kampanii to zaproszenie, by otworzyć się na emocje, wartości i doświadczenia, które tworzą wspólnotę widzów Telewizji Polskiej. Chcemy pokazać, że jesteśmy blisko ludzi – w ich codzienności, ale też w wielkich wydarzeniach, które przeżywamy razem. Spot łączy różne światy: od powrotów kultowych seriali, przez emocje sportowe i muzyczne, aż po zupełnie nowe produkcje. Chcemy, aby widzowie zobaczyli w tym spocie nie tylko gwiazdy i programy, ale przede wszystkim siebie – mówi Marcin Gudowicz, dyrektor biura reklamy i marketingu TVP.

Zobacz też: 20 lat „Dzień dobry TVN” w ramówkowym spocie stacji. Mamy wideo

Motywem muzycznym spotu wizerunkowo został premierowy utwór Wiktorii Kidy „Po blady świt”. 

Za koncepcję kampanii oraz realizację spotu odpowiada biuro reklamy i marketingu TVP. Reżyserem produkcji był Armin Kurasz.  

Dołącz do dyskusji: „TVP. Otwórz się na więcej”. Tak wygląda jesienny spot TVP [TYLKO U NAS]

10 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
Rob
Widać różnicę jakości w porównaniu do TVN
4 0
odpowiedź
User
Katie
Jeszcze 2 lata temu to był obciach pokazywać swoją twarz dla Telewizji Polskiej, a teraz całkiem sporo tych gwiazdek w spocie
3 6
odpowiedź
User
Katie
Jeszcze 2 lata temu to był obciach pokazywać swoją twarz dla Telewizji Polskiej, a teraz całkiem sporo tych gwiazdek w spocie
2 1
odpowiedź