TVP Sport z technologią od WSC Sports przy transmisjach piłkarskich
Telewizja Polska podczas transmisji z meczów piłki nożnej, m.in. z tegorocznego mundialu, będzie korzystać z technologii firmy WSC Sports ułatwiającej m.in. szybkie publikowanie skrótów w internecie.
Technologia WSC Sports, oparta na sztucznej inteligencji, umożliwia w trakcie meczów analizowanie, indeksowanie i oznaczanie każdej akcji i na tej podstawie tworzyć krótkie klipy wideo i skróty z najciekawszymi fragmentami. Takie treści będą pojawiać się w trakcie transmisji i programów w TVP Sport, a także na portalu internetowym i profilach społecznościowych stacji.
Publiczny nadawca będzie używał tych rozwiązań podczas wszystkich 64 meczów nadchodzącego mundialu w Katarze, nadchodzących meczów reprezentacji Polski i innych międzynarodowych spotkań piłkarskich.
TVP zapowiada, że będzie też korzystał z opcji WSC Stories obejmującej automatyczne generowanie i publikowanie materiałów wideo, które będą dostępne w Google OneBox po wpisaniu w wyszukiwarkę haseł związanych z mundialem. Dzięki temu treści TVP Sport mają być bardziej niż kiedykolwiek wcześniej dostępne dla fanów.
Według danych Nielsen Audience Measurement w sierpniu br. średnia widownia minutowa TVP Sport wynosiła 86 723 widzów, a udział w rynku oglądalności - 1,65 proc., po wzroście rok do roku o 13,8 proc.

Newsletter






Sales&More i Bank Pekao S.A. wkraczają do gry! Sukces kampanii „Jak nie teraz, to kiedy… wbijesz na wyższy level?”
Serwisy społecznościowe, których już nie ma. Czego nas nauczyły?
Będzie wielki powrót do „Szkła kontaktowego”?
Filip Chajzer ponownie w „Dzień Dobry TVN”. Kolejne powroty na jubileusz programu
Całodobowy kanał poświęcony Smerfom już nadaje po polsku 



Dołącz do dyskusji: TVP Sport z technologią od WSC Sports przy transmisjach piłkarskich