TVP1 i Polsat liderami. Seriale TVP hitami tygodnia
W minionym tygodniu na pozycji lidera oglądalności w rynku telewizyjnym znalazła się TVP1. Z kolei wśród widzów w grupie komercyjnej na pierwszym miejscu umocnił się Polsat. Szczegóły w tradycyjnym podsumowaniu tygodnia.
Udział liderującej TVP1 w okresie od 26 października do 1 listopada 2015 roku zwiększył się o 0,35 pkt. proc. do 13,04 proc. - wynika z danych Nielsen Audience Measurement przygotowanych na zlecenie portalu Wirtualnemedia.pl.
Drugą lokatę zajął Polsat, którego udział w analizowanym okresie poszedł do góry o 0,37 pkt. proc. i wyniósł 12,23 proc. Na ostatniej pozycji podium uplasował się TVN. Wynik tej stacji to 10,67 proc., po spadku o 0,20 pkt. proc. Natomiast czwarte miejsce przypadło TVP2 (8,79 proc.; do góry o 0,64 pkt. proc.).
Relatywnie wysokimi udziałami w rynku telewizyjnym w zeszłym tygodniu (na tle ostatnich paru tygodni) w zestawieniu top 20 pochwalić się mogły takie stacje jak: TVP Info (3,95 proc.; jednak w dół o 0,13 pkt. proc.), TVN24 (3,70 proc.; + 0,08 pkt. proc.), TVN7 (3,29 proc.; + 0,13 pkt. proc.), Polsat News (1,21 proc.; - 0,08 pkt. proc.) i TVP Sport (0,75 proc.; + 0,47 pkt. proc.).
Wszyscy 4+ |
19.10 - 25.10.2015 r. |
26.10 - 01.11.2015 r. |
|||
Lp. |
Stacja |
AMR |
SHR % |
AMR |
SHR % |
1 |
TVP1 |
850 524 |
12,69% |
853 855 |
13,04% |
2 |
Polsat |
794 764 |
11,86% |
801 166 |
12,23% |
3 |
TVN |
728 632 |
10,87% |
698 887 |
10,67% |
4 |
TVP2 |
546 104 |
8,15% |
575 613 |
8,79% |
5 |
TVP INFO |
273 671 |
4,08% |
258 741 |
3,95% |
6 |
TVN24 |
242 744 |
3,62% |
242 213 |
3,70% |
7 |
TV4 |
245 022 |
3,66% |
224 707 |
3,43% |
8 |
TVN7 |
212 031 |
3,16% |
215 338 |
3,29% |
9 |
TV PULS |
206 536 |
3,08% |
184 569 |
2,82% |
10 |
Puls 2 |
100 726 |
1,50% |
101 702 |
1,55% |
11 |
TTV - Twoja Telewizja |
98 492 |
1,47% |
97 683 |
1,49% |
12 |
TVP Seriale |
98 548 |
1,47% |
96 177 |
1,47% |
13 |
Polsat2 |
91 375 |
1,36% |
93 764 |
1,43% |
14 |
TV6 |
86 054 |
1,28% |
87 998 |
1,34% |
15 |
Polsat News |
86 740 |
1,29% |
79 442 |
1,21% |
16 |
TVP Rozrywka |
69 020 |
1,03% |
68 616 |
1,05% |
17 |
TVP Regionalna |
74 059 |
1,11% |
64 524 |
0,99% |
18 |
Stopklatka |
50 941 |
0,76% |
56 485 |
0,86% |
19 |
Polo TV |
51 135 |
0,76% |
52 300 |
0,80% |
20 |
TVP Sport |
18 884 |
0,28% |
48 827 |
0,75% |
W grupie 16-49 (docelowej dla stacji komercyjnych) na pozycji lidera umocnił się Polsat. Stacja ta zanotowała wzrost o 0,53 pkt. proc. do 13,64 proc. udziału. Drugie miejsce zajął TVN, którego udział zmniejszył się o 0,36 pkt. proc. do 12,44 proc.
Ostatnią pozycję podium zajęła Jedynka - udział tej stacji wyniósł 8,57 proc., po wzroście o 0,01 pkt. proc. Zaś czwarta lokata przypadła Dwójce (do góry o 0,76 pkt. proc. do 7,77 proc.).
Wszyscy 16-49 |
19.10 - 25.10.2015 r. |
26.10 - 01.11.2015 r. |
|||
Lp. |
Stacja |
AMR |
SHR % |
AMR |
SHR % |
1 |
Polsat |
349 885 |
13,11% |
355 416 |
13,64% |
2 |
TVN |
341 642 |
12,80% |
324 147 |
12,44% |
3 |
TVP1 |
228 560 |
8,56% |
223 178 |
8,57% |
4 |
TVP2 |
187 022 |
7,01% |
202 498 |
7,77% |
5 |
TV4 |
105 253 |
3,94% |
105 476 |
4,05% |
6 |
TVN7 |
97 708 |
3,66% |
92 212 |
3,54% |
7 |
TV PULS |
102 216 |
3,83% |
85 435 |
3,28% |
8 |
TVN24 |
84 972 |
3,18% |
77 272 |
2,97% |
9 |
Puls 2 |
46 872 |
1,76% |
51 019 |
1,96% |
10 |
TVP INFO |
50 766 |
1,90% |
48 696 |
1,87% |
11 |
TV6 |
44 340 |
1,66% |
46 205 |
1,77% |
12 |
TTV - Twoja Telewizja |
48 194 |
1,81% |
46 044 |
1,77% |
13 |
TVP Seriale |
46 584 |
1,75% |
45 429 |
1,74% |
14 |
Polsat2 |
34 492 |
1,29% |
35 857 |
1,38% |
15 |
Polo TV |
31 285 |
1,17% |
34 653 |
1,33% |
16 |
TVP Rozrywka |
27 256 |
1,02% |
27 671 |
1,06% |
17 |
Polsat News |
28 180 |
1,06% |
26 204 |
1,01% |
18 |
Stopklatka |
24 169 |
0,91% |
24 342 |
0,93% |
19 |
Eska TV |
19 802 |
0,74% |
24 302 |
0,93% |
20 |
ATM Rozrywka |
21 788 |
0,82% |
22 495 |
0,86% |
Dołącz do dyskusji: TVP1 i Polsat liderami. Seriale TVP hitami tygodnia