TVP2 dogania TVP1, TVN nowym liderem w grupie komercyjnej
W minionym tygodniu pozycję lidera oglądalności w rynku telewizyjnym wśród wszystkich widzów zajął Polsat. Natomiast wśród widzów w grupie komercyjnej na pierwsze miejsce awansował TVN. Szczegóły w tradycyjnym podsumowaniu tygodnia.
Udział liderującego Polsatu w okresie od 19 do 25 maja 2014 roku zmniejszył się o 0,42 pkt. proc. do 12,30 proc. - wynika z danych Nielsen Audience Measurement przygotowanych na zlecenie portalu Wirtualnemedia.pl.
Drugą lokatę zajął TVN, którego udział w analizowanym okresie spadł o 0,19 pkt. proc. i wyniósł 12,26 proc. Z kolei ostatnia pozycja podium należała do TVP1. Jej wynik to 10,75 proc., po spadku w porównaniu do poprzedniego tygodnia o 0,59 pkt. proc. Natomiast czwarte miejsce przypadło TVP2 (9,79 proc.; do góry o 0,29 pkt. proc.).
Wysokimi udziałami w rynku telewizyjnym w zeszłym tygodniu pochwalić się mogły takie kanały jak: TVN24 (3,26 proc.; + 0,20 pkt. proc.), TV Puls (3,25 proc.; + 0,22 pkt. proc.), TVP Info (2,79 proc.; + 0,24 pkt. proc.), Polsat 2 (1,76 proc.; + 0,02 pkt. proc.), Puls 2 (1,50 proc.; + 0,09 pkt. proc.), TVP Seriale (1,47 proc.; + 0,08 pkt. proc.), TTV (1,27 proc.; + 0,02 pkt. proc.), TVP Regionalna (1,04 proc.; bez zmian), Polsat Sport (0,99 proc.; + 0,23 pkt. proc.), TVP Rozrywka (0,84 proc.; + 0,10 pkt. proc.) i Discovery Channel (0,77 proc.; + 0,05 pkt. proc.).
NAM |
12.05 - 18.05 |
19.05 - 25.05 |
|
Lp. |
Stacja |
SHR % |
SHR % |
1 |
Polsat |
12,72% |
12,30% |
2 |
TVN |
12,45% |
12,26% |
3 |
TVP1 |
11,34% |
10,75% |
4 |
TVP2 |
9,50% |
9,79% |
5 |
TVN7 |
3,67% |
3,58% |
6 |
TVN24 |
3,06% |
3,26% |
7 |
TV PULS |
3,03% |
3,25% |
8 |
TVP INFO |
2,55% |
2,79% |
9 |
TV4 |
2,50% |
2,41% |
10 |
Polsat2 |
1,74% |
1,76% |
11 |
Puls 2 |
1,41% |
1,50% |
12 |
TVP Seriale |
1,39% |
1,47% |
13 |
TTV - Twoja Telewizja |
1,25% |
1,27% |
14 |
Polsat News |
1,21% |
1,07% |
15 |
TVP Regionalna |
1,04% |
1,04% |
16 |
Polsat Sport |
0,76% |
0,99% |
17 |
TV6 |
0,95% |
0,96% |
18 |
TVP Rozrywka |
0,74% |
0,84% |
19 |
Discovery |
0,72% |
0,77% |
20 |
Polo TV |
0,70% |
0,77% |
Dołącz do dyskusji: TVP2 dogania TVP1, TVN nowym liderem w grupie komercyjnej