„Życie na Gorąco” na czele sprzedaży tygodników plotkarskich, „Na Żywo” zyskało najwięcej
W listopadzie ub.r. na pozycji lidera średniej sprzedaży ogółem wśród tygodników yellow znalazło się „Życie na Gorąco”, które zanotowało mały spadek. Pozostałe tytuły odnotowały wzrosty, a najwięcej zyskało „Na Żywo”.
Liderem wśród tygodników yellow (wydawcą wszystkich pism jest Wydawnictwo Bauer) pozostaje „Życie na Gorąco”, którego średnia sprzedaż ogółem w listopadzie 2016 roku względem listopada 2015 roku zmalała o 0,12 proc. i wyniosła 524 198 egz. - wynika z danych Związku Kontroli Dystrybucji Prasy, opracowanych przez portal Wirtualnemedia.pl. Jednocześnie jest to jedyny spadek w zestawieniu.
>>> Przeglądaj okładki gazet i magazynów w naszym dziale Jedynki
Druga lokata należała do „Twojego Imperium”, którego średnia sprzedaż ogółem w analizowanym okresie zwiększyła się o 4,65 proc. do 315 130 egz.
Na ostatnim miejscu podium uplasował się tygodnik „Rewia”, którego wynik sprzedażowy w badanym miesiącu uplasował się na poziomie 225 662 egz., po wzroście o 1,80 proc. - największym w zestawieniu.
Najwięcej zyskało „Na Żywo”, które awansowało z pozycji szóstej na piątą. Średnia sprzedaż ogółem tego tygodnika w listopadzie ub.r. wyniosła 174 858 egz., po wzroście o 6,57 proc.

W porównaniu do października ub.r. największym wzrostem średniej sprzedaży ogółem pochwalić się mogła „Rewia” - było to 1,57 proc. Z kolei największy spadek, wynoszący 5,19 proc., odnotował „Dobry Tydzień”.
.png)
Sprzedaż ogółem to suma sprzedaży egzemplarzowej wydań drukowanych, sprzedaży egzemplarzowej e-wydań oraz wszystkich form prenumeraty wydań drukowanych i prenumeraty e-wydań.
Rozpowszechnianie płatne razem to suma sprzedaży egzemplarzowej wydań drukowanych, sprzedaży egzemplarzowej e-wydań, prenumeraty wydań drukowanych i prenumeraty e-wydań oraz innych płatnych form rozpowszechniania wydań drukowanych i innej płatnej dystrybucji e-wydań.

Newsletter






Sales&More i Bank Pekao S.A. wkraczają do gry! Sukces kampanii „Jak nie teraz, to kiedy… wbijesz na wyższy level?”
Serwisy społecznościowe, których już nie ma. Czego nas nauczyły?
Będzie wielki powrót do „Szkła kontaktowego”?
Filip Chajzer ponownie w „Dzień Dobry TVN”. Kolejne powroty na jubileusz programu
Całodobowy kanał poświęcony Smerfom już nadaje po polsku 



Dołącz do dyskusji: „Życie na Gorąco” na czele sprzedaży tygodników plotkarskich, „Na Żywo” zyskało najwięcej