'Tytanowe Oka' dla Superstacji, Discovery i National Geographic
Telewizje Superstacja, Discovery i National Geographic zostały nagrodzone 'Tytanowymi Okami' podczas II Festiwalu Kanałów Tematycznych na XXXI Międzynarodowej Konferencji i Wystawie PIKE 2007 w Zakopanem. Wyniki konkursu ogłoszono w drugim dniu imprezy podczas Gali Telewizyjnej.
Superstacja zdobyła nagrodę 'Tytanowego Oka' w kategorii 'Debiut Roku', w której nominowane były także kanały Fox Life i Wedding TV. Za najlepszą 'Kampanię Promocyjną' nagrodzono stację Discovery, która wygrała z Comedy Central, zaś w kategorii 'Współpraca z Operatorami' statuetka przypadła kanałowi National Geographic, któremu udało się pokonać Canal+ i MiniMini.
- Mieliśmy w tym roku ułatwiony wybór, ponieważ znaliśmy dobrze nominowane stacje - powiedział podczas gali Henryk Ciski, przewodniczący jury i jednocześnie redaktor naczelny "TV Sat Magazyn". - Wszystkie kanały prezentowały bardzo wysoki poziom - dodał.
W jury konkursu zasiedli także: Agnieszka Ogrodowczyk z KRRiT, Andrzej Marciniak z "To i Owo" oraz Katarzyna Turska z Fundacji PIKSEL.
W tym roku przyznano również 'Nagrodę publiczności'. Uczestnicy konferencji, którzy zdecydowali się wziąć udział w głosowaniu, najwięcej głosów oddali na stację MiniMini.
Dołącz do dyskusji: 'Tytanowe Oka' dla Superstacji, Discovery i National Geographic