„Ugotowani” hitem TVN. Show zyskał 300 tys. widzów
Cztery pierwsze odcinki piątej serii programu „Ugotowani” oglądało o 300 tys. widzów więcej niż emitowane rok wcześniej odcinki trzeciej edycji produkcji. TVN w paśmie emisji reality-show jest zdecydowanym liderem rynku.
Piątą edycję „Ugotowanych” na antenie TVN oglądać można w niedziele o godz. 18.00, począwszy od 8 września br. Średnia widownia czterech pierwszych odcinków reality-show wyniosła 2,32 mln widzów, co przełożyło się na 19,13 proc. udziału wśród wszystkich widzów oraz 26,17 proc. w grupie komercyjnej 16-49 - wynika z danych Nielsen Audience Measurement przygotowanych dla portalu Wirtualnemedia.pl.
Najwięcej widzów zgromadził dotąd trzeci odcinek nowej serii - oglądało go 2,67 mln osób.
| Wszyscy 4+ | 16-49 | |
Data | AMR | SHR % | SHR % |
08-09-2013 | 1 959 407 | 19,30% | 29,10% |
15-09-2013 | 2 424 968 | 20,00% | 26,80% |
22-09-2013 | 2 673 259 | 20,50% | 26,90% |
29-09-2013 | 2 217 347 | 16,90% | 22,50% |
Średnia | 2 318 423 | 19,10% | 26,20% |
Piąta edycja „Ugotowanych” w porównaniu do analogicznego okresu ub.r. zyskała 290 tys. widzów. Wówczas pierwsze cztery odcinki trzeciej edycji programu średnio gromadziły przed ekranami 2,03 mln oglądających przy udziałach wynoszących odpowiednio 17,47 proc. i 23,80 proc. (więcej na ten temat).
W czasie emisji reality-show TVN jest liderem rynku telewizyjnego. Drugie miejsce zajmuje TVP1, która w tym czasie nadaje powtórki „Komisarza Alexa” oraz program rozrywkowy „Jaka to melodia?” i gromadzi przed ekranami 15,57 proc. widzów. Trzecia w kolejności jest Dwójka („Panorama”, „Sport Telegram”, „Pogoda” i „Dzięki Bogu już weekend”; 10,67 proc.), a czwarty - Polsat (film fabularny, „Kabaretowa Ekstraklasa”, „Nasz nowy dom” oraz początek „Wydarzeń”; 10,32 proc.).
Natomiast wśród widzów w grupie komercyjnej TVN z „Ugotowanymi” jest już zdecydowanym liderem rynku, a dalej plasują się: Polsat, Jedynka i Dwójka.
Stacja | Wszyscy 4+ | 16-49 | |
AMR | SHR % | SHR % | |
TVN - Ugotowani 5 | 2 318 423 | 19,13% | 26,17% |
TVP1 | 1 886 972 | 15,57% | 9,30% |
TVP2 | 1 292 517 | 10,67% | 6,17% |
Polsat | 1 250 158 | 10,32% | 11,12% |

Newsletter






Sales&More i Bank Pekao S.A. wkraczają do gry! Sukces kampanii „Jak nie teraz, to kiedy… wbijesz na wyższy level?”
Serwisy społecznościowe, których już nie ma. Czego nas nauczyły?
Będzie wielki powrót do „Szkła kontaktowego”?
Filip Chajzer ponownie w „Dzień Dobry TVN”. Kolejne powroty na jubileusz programu
Całodobowy kanał poświęcony Smerfom już nadaje po polsku 



Dołącz do dyskusji: „Ugotowani” hitem TVN. Show zyskał 300 tys. widzów