Kultowa marka technologiczna wraca na rynek
Współzałożyciel i udziałowiec CD Project Michał Kiciński, zapowiedział reaktywację polskiej marki sprzętu audio Unitra.

Unitra to kultowa marka wzmacniaczy, wież i kolumn, znana już od 1961 roku. Pierwsze urządzenia reaktywowanej marki z czasów PRL mają trafić do sklepów już jesienią tego roku.
Michał Kiciński wznawia Unitrę
Michał Kiciński zapowiada, że sprzęty Unitry będą wysokiej jakości, naprawialne, trwałe, a każda część dostępna w krótkich łańcuchach dostaw dzięki lokalnej produkcji. Centrum produkcyjne ma znajdować się na warszawskim Ursusie.
Prototyp wieży audio Unitra ZM1006 został zaprezentowany na ubiegłorocznych jesiennych targach Audio Video Show w Warszawie.
W projekt Unitra włączony jest m.in. Daniel Kostrzewa, który odpowiada za sprzedaż i marketing. W przeszłości manager związany był z firmami Panasonic, Philips i Samsung.

Newsletter







Sales&More i Bank Pekao S.A. wkraczają do gry! Sukces kampanii „Jak nie teraz, to kiedy… wbijesz na wyższy level?”
Serwisy społecznościowe, których już nie ma. Czego nas nauczyły?
Będzie wielki powrót do „Szkła kontaktowego”?
Filip Chajzer ponownie w „Dzień Dobry TVN”. Kolejne powroty na jubileusz programu 



Dołącz do dyskusji: Kultowa marka technologiczna wraca na rynek
Najpierw się zainteresuj, obejrzyj coś na ten temat, a potem komentuj.