Studio Ekstrakt zajmie się obsługą marki Unitra
Studio Ekstrakt rozpoczęło współpracę w zakresie obsługi reklamowej z marką Unitra.

- Unitra to nazwa, która wzbudza pozytywne skojarzenia w sercach wielu audiofili. Jej historia sięga do początku lat sześćdziesiątych, a produkowane przez nią urządzenia zdobyły uznanie zarówno w kraju, jak i za granicą. Dlatego też, kiedy pojawiła się możliwość współpracy z tak prestiżową marką jak Unitra, nie mogliśmy się powstrzymać przed skorzystaniem z tej wyjątkowej okazji. Wierzymy, że wprowadzając do współpracy naszą kreatywność, doświadczenie i nowoczesne podejście do produkcji stworzymy film, który będzie hołdem dla przeszłości, ale jednocześnie innowacyjną wizją przyszłości - mówi Marcin Strzałkowski, CEO i dyrektor kreatywny Ekstrakt Studio.
Do zadań Studia Ekstrakt będzie należało opracowanie strategii działań, scenariusza, reżyseria filmu, jego produkcja i postprodukcja.
Wideo o charakterze wizerunkowo-produktowym, którego celem będzie podkreślenie dziedzictwa marki Unitra, ukierunkowanego na przyszłość, gdzie elektronika i dźwięk, ma stworzyć niesamowitą historię z innowacyjną wizją przyszłości.

Unitra wraca na rynek
Unitra to kultowa marka wzmacniaczy, wież i kolumn, znana już od 1961 roku. Pierwsze urządzenia reaktywowanej marki z czasów PRL mają trafić do sklepów już jesienią tego roku.
Michał Kiciński zapowiada, że sprzęty Unitry będą wysokiej jakości, naprawialne, trwałe, a każda część dostępna w krótkich łańcuchach dostaw dzięki lokalnej produkcji.
Centrum produkcyjne ma znajdować się na warszawskim Ursusie. Prototyp wieży audio Unitra ZM1006 został zaprezentowany na ubiegłorocznych jesiennych targach Audio Video Show w Warszawie.
W projekt Unitra włączony jest m.in. Daniel Kostrzewa, który odpowiada za sprzedaż i marketing. W przeszłości manager związany był z firmami Panasonic, Philips i Samsung.

Newsletter






Sales&More i Bank Pekao S.A. wkraczają do gry! Sukces kampanii „Jak nie teraz, to kiedy… wbijesz na wyższy level?”
Serwisy społecznościowe, których już nie ma. Czego nas nauczyły?
Będzie wielki powrót do „Szkła kontaktowego”?
Filip Chajzer ponownie w „Dzień Dobry TVN”. Kolejne powroty na jubileusz programu 



Dołącz do dyskusji: Studio Ekstrakt zajmie się obsługą marki Unitra
Zwłaszcza, gdy komunikację opiera się na kultowości marki, a nie jakości sprzętu.
Ze zjednoczenia UNITRA znaczace marki to tylko RADMOR, FONICA, DIORA, TONSIL, reszta do zaorania