Michael Page nowym klientem agencji K+PR
K+PR rozpoczyna współpracę z firmą rekrutacyjną Michael Page. Agencja jest odpowiedzialna za realizację usług doradztwa komunikacyjnego, działań w zakresie media relations i social media, mających na celu wzmacnianie pozycji firmy na polskim rynku.

– Dla nas komunikacja to nie tylko budowanie wizerunku, ale także narzędzie wspierające realizację celów biznesowych. Szukaliśmy więc partnera, który rozumie nasze cele i potrafi przełożyć je na konkretne działania PR. Jestem przekonana, że wspólnie z agencją K+PR oraz ekspertami Michael Page stworzymy komunikację, która będzie spójna, skuteczna i merytoryczna – mówi Paulina Snopkiewicz, head of marketing w Michael Page.
Zgodnie z umową, K+PR jest odpowiedzialna za tworzenie i wdrażanie strategii komunikacji, prowadzenie działań medialnych oraz zarządzanie obecnością marki w mediach społecznościowych. Kluczowym elementem tej współpracy jest bliska praca z zarządem oraz osobami eksperckimi Michael Page nad przełożeniem ich wartości na spójną i merytoryczną komunikację, wspierającą cele biznesowe firmy.
– Michael Page to marka, która od lat kształtuje trendy na rynku pracy. Łączy ludzi z możliwościami nie tylko jako doradca, ale i zaufany partner dla kandydatów i największych podmiotów w kluczowych sektorach. Współpraca z liderem to dla nas odpowiedzialność i zadanie, aby historia firmy wybrzmiała w Polsce jeszcze pełniej, ale z wyczuciem zmieniających się potrzeb rynku – komentuje Piotr Jamrogiewicz, dyrektor ds. rozwoju, K+PR.
Za realizację działań i doradztwo dla Michael Page odpowiadają Marta Kąsiel i Damian Łuba z zespołu komunikacji korporacyjnej oraz Aneta Filipiak i Karolina Szczech z zespołu social media agencji.
Dołącz do dyskusji: Michael Page nowym klientem agencji K+PR