SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

Michael Page nowym klientem agencji K+PR

K+PR rozpoczyna współpracę z firmą rekrutacyjną Michael Page. Agencja jest odpowiedzialna za realizację usług doradztwa komunikacyjnego, działań w zakresie media relations i social media, mających na celu wzmacnianie pozycji firmy na polskim rynku. 

fot. materiały prasowe fot. materiały prasowe

– Dla nas komunikacja to nie tylko budowanie wizerunku, ale także narzędzie wspierające realizację celów biznesowych. Szukaliśmy więc partnera, który rozumie nasze cele i potrafi przełożyć je na konkretne działania PR. Jestem przekonana, że wspólnie z agencją K+PR oraz ekspertami Michael Page stworzymy komunikację, która będzie spójna, skuteczna i merytoryczna – mówi Paulina Snopkiewicz, head of marketing w Michael Page.

Zgodnie z umową, K+PR jest odpowiedzialna za tworzenie i wdrażanie strategii komunikacji, prowadzenie działań medialnych oraz zarządzanie obecnością marki w mediach społecznościowych. Kluczowym elementem tej współpracy jest bliska praca z zarządem oraz osobami eksperckimi Michael Page nad przełożeniem ich wartości na spójną i merytoryczną komunikację, wspierającą cele biznesowe firmy.

– Michael Page to marka, która od lat kształtuje trendy na rynku pracy. Łączy ludzi z możliwościami nie tylko jako doradca, ale i zaufany partner dla kandydatów i największych podmiotów w kluczowych sektorach. Współpraca z liderem to dla nas odpowiedzialność i zadanie, aby historia firmy wybrzmiała w Polsce jeszcze pełniej, ale z wyczuciem zmieniających się potrzeb rynku – komentuje Piotr Jamrogiewicz, dyrektor ds. rozwoju, K+PR.

Za realizację działań i doradztwo dla Michael Page odpowiadają Marta Kąsiel i Damian Łuba z zespołu komunikacji korporacyjnej oraz Aneta Filipiak i Karolina Szczech z zespołu social media agencji. 
 

Dołącz do dyskusji: Michael Page nowym klientem agencji K+PR

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl