UPC ma już 300 tys. abonentów telewizji cyfrowej
Sieć UPC Polska miała na koniec II kwartału br. 295 tys. abonentów telewizji cyfrowej - podał Liberty Global. Jak się dowiedzieliśmy nieoficjalnie, na przełomie lipca i sierpnia liczba klientów tej usługi przekroczyła już 300 tys.
Liczba abonentów telewizji cyfrowej UPC Polska na koniec czerwca br. była o 83,9 proc. wyższa niż rok wcześniej - podał Liberty Global, właściciel UPC. Łącznie z usług telewizyjnych sieci na koniec II kwartału br. korzystało 1,014 mln abonentów, czyli o 0,2 proc. mniej niż rok wcześniej. Wynika z tego, że usługę cyfrową miało 29,1 proc. klientów telewizji operatora.
Drugą z usług, która rozwija się najdynamiczniej po telewizji cyfrowej jest telefonia stacjonarna. W ciągu roku przybyło jej 29,8 proc. klientów i na dzień 31 czerwca br. z telefonii UPC korzystało 208,7 tys. abonentów. Z kolei liczba klientów dostępu do internetu oferowanego przez operatora wzrosła o 14 proc. do 485,2 tys.
W sumie ogólna liczba klientów sieci UPC Polska na koniec II kwartału wyniosła 1,085 mln. Było to o 0,2 proc. więcej niż rok wcześniej.

Newsletter






Sales&More i Bank Pekao S.A. wkraczają do gry! Sukces kampanii „Jak nie teraz, to kiedy… wbijesz na wyższy level?”
Serwisy społecznościowe, których już nie ma. Czego nas nauczyły?
Będzie wielki powrót do „Szkła kontaktowego”?
Filip Chajzer ponownie w „Dzień Dobry TVN”. Kolejne powroty na jubileusz programu
Całodobowy kanał poświęcony Smerfom już nadaje po polsku 



Dołącz do dyskusji: UPC ma już 300 tys. abonentów telewizji cyfrowej