UPC Polska ostrzega przez próbami wyłudzenia danych poprzez fałszywe ankiety internetowe
Ktoś podszywa się pod firmę UPC Polska i rozsyła do jej abonentów fałszywe ankiety. - Chodzi w nich wyłącznie o wyłudzenie danych - informuje Michał Fura, rzecznik prasowy firmy.
Mechanizm jest podobny w przypadku UPC, ale także kilku innych operatorów. Abonent otrzymuje komunikat, że wygrał w konkursie organizowanym przez operatora, a ostatnim krokiem przed przyznaniem nagrody jest wypełnienie ankiety, na którą użytkownik przenosi się po kliknięciu. – To forma wyłudzenia, w której oszuści podszywają się pod popularnych dostawców usług internetowych. UPC nie prowadzi tego rodzaju kampanii – informuje Wirtualnemedia.pl Michał Fura.
Uwaga! Ostrzegamy! To próba wyłudzenia https://t.co/pX5uQ0nPQN
— Michał Fura (@michalfura) January 21, 2020
Firma zachęca do zachowania czujności i nie wchodzenia na podejrzane strony z logiem UPC. W razie wątpliwości można skontaktować się z operatorem w wiadomości prywatnej. – Na pewno pomożemy – obiecuje Michał Fura.
Na koniec trzeciego kwartału ub.r. UPC Polska miał 1,47 mln klientów (o 39,7 tys. więcej niż rok wcześniej), z czego 1,06 mln korzystało z telewizji cyfrowej.

Newsletter






Sales&More i Bank Pekao S.A. wkraczają do gry! Sukces kampanii „Jak nie teraz, to kiedy… wbijesz na wyższy level?”
Serwisy społecznościowe, których już nie ma. Czego nas nauczyły?
Będzie wielki powrót do „Szkła kontaktowego”?
Filip Chajzer ponownie w „Dzień Dobry TVN”. Kolejne powroty na jubileusz programu
Całodobowy kanał poświęcony Smerfom już nadaje po polsku 



Dołącz do dyskusji: UPC Polska ostrzega przez próbami wyłudzenia danych poprzez fałszywe ankiety internetowe