ViacomCBS uruchomi usługę wideo na żądanie
ViacomCBS wkracza na rynek premium SVoD z nową usługą, która ma się pojawić w pierwszym kwartale 2021 r. na trzech „rynkach priorytetowych”. W ofercie znajdą się hity filmowe i klasyka, filmy dla dzieci, seriale fabularne premium, komedie i rozrywka oraz dokumenty.
Nowa usługa SVoD zostanie uruchomiona najpierw w Australii, Ameryce Łacińskiej i krajach skandynawskich. Będzie skierowana do odbiorców w każdym wieku i obejmująca ekskluzywne i biblioteczne treści pochodzące z portfolio marek ViacomCBS.
Na platformie będzie można zobaczyć premierowe seriale i programy pochodzące z Showtime, np. science fiction "Halo" czy "American Rust", a także "Guilty Party" i "The Harper House" z CBS All Access, usługi transmisji strumieniowej premium w USA.
Wdrożenie będzie przebiegać równolegle z ciągłym rozszerzaniem bezpłatnej, zawierającej reklamy usługi przesyłania strumieniowego ViacomCBS - Pluto TV. Ta platforma streamingowa zadebiutowała niedawno w hiszpańskojęzycznych krajach Ameryki Łacińskiej po wcześniejszych premierach w Wielkiej Brytanii i Niemczech. Debiut w Brazylii i Hiszpanii planowany jest do końca 2020 r., a we Francji i Włoszech w 2021 r.
Nieznana nazwa i ceny
Oferta treści usługi SVoD będzie się różnić w zależności od rynku, na którym będzie działała, ale docelowo mają to być "tysiące godzin" z przebojami i klasycznymi filmami, dla dzieci, serialami fabularnymi premium, komediami i rozrywką oraz dokumentami.
ViacomCBS zapowiedział, że „ostatecznie będzie dążył do dopasowania lub przewyższenia ofertą innych usług przesyłania strumieniowego”.
- Uruchomienie usługi przesyłania strumieniowego o bardzo dużych rozmiarach będzie przełomem dla ViacomCBS i może pomóc nam stać się równie potężnym graczem w międzynarodowym streamingu, jak w telewizji linearnej - powiedział portalowi C21media David Lynn, prezes i dyrektor generalny koncernu mediowego.
- Będziemy oferować treści na światowym poziomie po bardzo konkurencyjnej cenie i jesteśmy przekonani, że będą one atrakcyjne dla widzów na całym świecie i zapewnią duży potencjał wzrostu na każdym rynku - dodał.
Nie wiadomo jeszcze, jak będzie nazywała się nowa platforma, ani jakie ceny za subskrypcję będzie oferowała. Ma zostać uruchomiona w 2021 r. w Australii, Ameryce łacińskiej, w tym w Argentynie, Brazylii i Meksyku oraz krajach skandynawskich.
Newsletter



Sales&More i Bank Pekao S.A. wkraczają do gry! Sukces kampanii „Jak nie teraz, to kiedy… wbijesz na wyższy level?”
Serwisy społecznościowe, których już nie ma. Czego nas nauczyły?
Będzie wielki powrót do „Szkła kontaktowego”?
Filip Chajzer ponownie w „Dzień Dobry TVN”. Kolejne powroty na jubileusz programu
Całodobowy kanał poświęcony Smerfom już nadaje po polsku
Dołącz do dyskusji: ViacomCBS uruchomi usługę wideo na żądanie