Warner Bros. Discovery konsoliduje działania PR w Polsce. Odchodzą menadżerki PR HBO i HBO MAX
Dział PR Warner Bros. Discovery w Polsce, kierowany przez Joanną Górską, przejmuje opiekę nad kolejnymi kanałami i serwisami grupy w Polsce, w tym nad HBO i HBO Max - dowiedział się portal Wirtualnemedia.pl. W związku tym z firmą żegna się Agnieszka Niburska, PR director Central Europe oraz Agnieszka Pelc-Sławińska, senior PR coordinator HBO Max w regionie EMEA
Zmiany wynikają z restrukturyzacji związanej z połączeniem WarnerMedia i Discovery. Niedawno zespoły dawnych spółek Warnera: HBO Polska, Tuner Broadcasting Systems Poland i Warner Bros Entertainment przeniosły się z dotychczasowych biur do siedziby TVN Warner Bros. Discovery przy ul. Wiertniczej w Warszawie.
Teraz działania PR dla zarządzanych przez te spółki stacji HBO, Cinemax, Warner TV, a także serwisu HBO Max, przejdą do działu public relations Warner Bros. Discovery, kierowanego przez Joannę Górską. Dotąd odpowiadał on za działania komunikacyjne dla kanałów i serwisów TVN i Discovery. W jego skład wchodzi kilkanaście osób.
Działania PR dla stacji dziecięcych Cartoon Network i Boomerang nadal prowadzone będą w ramach oddzielnych struktur.
Z grupą żegna się odpowiedzialna za działania PR dla HBO i HBO Max Agnieszka Pelc-Sławińska. Z HBO Polska związana była od 2018 r. Wcześniej pracowała m.in. w agencjach Garden of Words i AM Art-Media Agencja PR.
Pracę dla HBO i HBO Max kończy także Agnieszka Niburska, PR director na Europę Centralną HBO oraz HBO Max w regionie EMEA. Z HBO związana była od 2004 roku, najpierw przez dziewięć lat jako PR manager HBO Polska, później awansowała na zastępczynię działu marketingu i PR. Od ponad roku była szefową obszaru PR platformy HBO Max w regionie EMEA.
Coraz większa integracja zespołów w Warner Bros. Discovery
W ramach integracji zespołów dawnej TVN Grupy Discovery i Warner Media w październiku br. powstał połączony dział dystrybucji. Kieruje nim Michał Walewski, wcześniej dyrektor sprzedaży Warner Media w Polsce.
Koncerny Discovery, Inc. oraz AT&T Inc. w kwietniu br. ogłosiły finalizację transakcji, w wyniku której doszło do połączenia WarnerMedia i Discovery.
Newsletter



Sales&More i Bank Pekao S.A. wkraczają do gry! Sukces kampanii „Jak nie teraz, to kiedy… wbijesz na wyższy level?”
Serwisy społecznościowe, których już nie ma. Czego nas nauczyły?
Będzie wielki powrót do „Szkła kontaktowego”?
Filip Chajzer ponownie w „Dzień Dobry TVN”. Kolejne powroty na jubileusz programu
Całodobowy kanał poświęcony Smerfom już nadaje po polsku
Dołącz do dyskusji: Warner Bros. Discovery konsoliduje działania PR w Polsce. Odchodzą menadżerki PR HBO i HBO MAX