Warszawski spot rowerowy promuje HTC (wideo)
W internecie pojawił się spot promujący HTC, w którym znani kolarze razem z polskimi rowerzystami jeżdżą po Warszawie. Filmik przygotował producent wspólnie z firmami Fearlessly Frank, Academy Productions i Film Produkcja.
W spocie promującym niestandardowo HTC znani kolarze wspólnie z polskimi rowerzystami ruszają w nocną wyprawę po Warszawie, odwiedzając nietypowe miejsca, do których na rowerze z reguły nie ma się wstępu, m.in. myjnię samochodową, wesołe miasteczko i wnętrza Pałacu Kultury i Nauki. W filmiku występują zawodnicy sponsorowani przez tę firmę: Erik Zabel, Leigh Howard, Charlotte Becker, Kate Colclough, Frantiska Rabon, John Shewsbury, Joshua Boothby, Thomas Ohler, Felix Mucke i Jakob Santos.
Spot - udostępniony z okazji trwającego wyścigu Tour de France - ma zachęcać do jazdy na rowerze i poznawania na nowo własnej okolicy. Celem filmiku jest też zwiększenie w innowacyjny sposób zaangażowania klientów w markę HTC.
Spot został przygotowany na potrzeby mediów elektronicznych oraz działań PR i został już umieszczony na YouTubie i w serwisach społecznościowych takich jak Facebook. Materiał będzie wykorzystywany przez HTC na siedmiu rynkach europejskich.
Przy przygotowywaniu spotu HTC współpracowało z agencją kreatywną Fearlessly Frank. Natomiast realizacją filmiku zajęła się firma Academy Productions wraz ze swoją firmą-córką A+, a samą produkcją - firma Film Produkcja.

Newsletter






Sales&More i Bank Pekao S.A. wkraczają do gry! Sukces kampanii „Jak nie teraz, to kiedy… wbijesz na wyższy level?”
Serwisy społecznościowe, których już nie ma. Czego nas nauczyły?
Będzie wielki powrót do „Szkła kontaktowego”?
Filip Chajzer ponownie w „Dzień Dobry TVN”. Kolejne powroty na jubileusz programu 



Dołącz do dyskusji: Warszawski spot rowerowy promuje HTC (wideo)