Większość konsumentów woli nowe produkty od znanych marek
60% globalnych respondentów woli kupować nowe produkty znanych im marek, aniżeli próbować zupełnie nowych marek - wynika z badania firmy Nielsen.
Badanie wykazało, że 60% respondentów woli poczekać z zakupem nowego produktu do momentu, aż okaże się on sukcesem.
Z kolei 40% globalnych respondentów deklaruje, że w znacznym stopniu popiera lokalne produkty.

77% globalnych respondentów twierdzi też, że rekomendacje od rodziny i przyjaciół są najbardziej przekonującym źródłem informacji o nowym produkcie.

70% polskich respondentów lubi, gdy producenci oferują nowe produkty, ale już tylko co trzeci jest skłonny zapłacić za niego wyższą cenę.

Badanie konsumenckie zostało przeprowadzone przez firmę Nielsen drogą internetową w dniach 10 sierpnia - 7 września 2012 r. na grupie ponad 29.000 respondentów w 58 krajach.

Newsletter






Sales&More i Bank Pekao S.A. wkraczają do gry! Sukces kampanii „Jak nie teraz, to kiedy… wbijesz na wyższy level?”
Serwisy społecznościowe, których już nie ma. Czego nas nauczyły?
Będzie wielki powrót do „Szkła kontaktowego”?
Filip Chajzer ponownie w „Dzień Dobry TVN”. Kolejne powroty na jubileusz programu
Całodobowy kanał poświęcony Smerfom już nadaje po polsku 



Dołącz do dyskusji: Większość konsumentów woli nowe produkty od znanych marek