Lasy Państwowe partnerem nowego reality-show „Wylogowani. Survival Challenge”, premiera we wrześniu
W Dolinie Baryczy trwają prace nad nowym reality-show „Wylogowani. Survival Challenge”, który produkuje Telewizja Kalisz. Premiera programu planowana jest na wrzesień, jednym z partnerów są Lasy Państwowe.

„Wylogowani. Survival Challenge” to program, w którym odcięta od świata zewnętrznego grupa młodych ludzi spędzi pięć dni w bagnistym lesie. Na wyposażeniu będą mieć jedynie wodę pitną, ale w ograniczonych ilościach, nóż, saperkę i krzesiwo. Nie tylko będą musieli znaleźć schronienie i pożywienie, ale wykonać pewne zadania wysiłkowe i umysłowe.
>>> Praca.Wirtualnemedia.pl - tysiące ogłoszeń o pracę
Ich poczynania będą oceniać eksperci z zakresu żywienia, suvivalu i psychologii. Uczestnikom z dystansu będą towarzyszyć operatorzy kamer, ale część ujęć będzie nagrana przez fotopułapki.
- Konfrontacji człowieka z przyrodą nie szukamy na dalekich egzotycznych wyspach czy w lasach tropikalnych. Bo co naszym widzom z wiedzy o tym jak złapać jadowitego węża czy żywić się owocami natury, których w Polsce nie ma. Nasz program kręcimy u nas. Bo i nasza przyroda bywa zachwycająca, ale i niebezpieczna. W okolicy, w której nagrywamy jest wolno żyjąca wataha wilków. To Dolina Baryczy - jeden z największych parków krajobrazowych w Europie - komentuje Marcin Spętany, dziennikarz Telewizji Kalisz i pomysłodawca programu.


Program będzie miał dwoje prowadzących: Agnieszkę Gierz i Marcina Spętanego z Telewizji Kalisz. Znaczącą rolę w programie odegra Anna Rybak, uczestniczka znanego z Telewizji Polsat reality-show „Wyspa przetrwania”.
Premiera we wrześniu
Emisja zaplanowana jest na wrzesień. Widzowie program zobaczą w internecie oraz w sieci telewizji lokalnych zrzeszonych w Stowarzyszeniu Polskich Telewizji Lokalnych i Regionalnych, które nadają łącznie w 130 miastach w Polsce.

Producentem programu jest Fundacja Reakcja z Kalisza, nadawca Telewizji Kalisz. Partnerami programu są: Lasy Państwowe, producent wody mineralnej Rodowita z Roztocza, Szkoła Wyższa Wymiaru Sprawiedliwości, Akademia Kalisza i Toyota Mikołajczak.
Produkcję można wspierać za pośrednictwem serwisu Patronite.

Newsletter






Sales&More i Bank Pekao S.A. wkraczają do gry! Sukces kampanii „Jak nie teraz, to kiedy… wbijesz na wyższy level?”
Serwisy społecznościowe, których już nie ma. Czego nas nauczyły?
Będzie wielki powrót do „Szkła kontaktowego”?
Filip Chajzer ponownie w „Dzień Dobry TVN”. Kolejne powroty na jubileusz programu
Całodobowy kanał poświęcony Smerfom już nadaje po polsku
Dołącz do dyskusji: Lasy Państwowe partnerem nowego reality-show „Wylogowani. Survival Challenge”, premiera we wrześniu