SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

TVN liderem, TVP2 i TVP1 wyprzedziły Polsat. „M jak miłość” i mecz Polska-Estonia hitami

Największą widownię w zeszłym tygodniu zgromadziły: „M jak miłość”, mecz Polska-Estonia oraz „Fakty”. Wśród stacji pozycję lidera pozycję lidera oglądalności zajął TVN, a TVP2 i TVP1 wyprzedziły Polsat. Spory wzrost oglądalności zanotowała Telewizja Republika - wynika z analizy Wirtualnemedia.pl.

„M jak miłość”; fot. MTL Maxfilm „M jak miłość”; fot. MTL Maxfilm

W minionym tygodniu - od 18 do 24 marca - najwięcej widzów zgromadził wtorkowy odcinek serialu „M jak miłość”. Miał średnio 3,02 mln osób. Udział stacji w tym czasie wyniósł 27,81 proc. - wynika z danych Nielsen Audience Measurement, opracowanych przez portal Wirtualnemedia.pl.

>>> Praca.Wirtualnemedia.pl - tysiące ogłoszeń o pracę

Na drugim miejscu znalazł się mecz Polska-Estonia, który odbywał się w ramach półfinału baraży do Euro 2024 (nasza drużyna wygrała pojedynek wynikiem 5 do 1). Relację w czwartkowy wieczór śledziło w Jedynce 3 mln osób (27,06 proc.).

„Fakty” na czele dzienników

Najchętniej oglądanym programem informacyjnym były „Fakty” TVN, które 24 marca na antenie stacji obejrzało 2,44 mln widzów (21,60 proc. udziału). Była to trzecia topowa pozycja programowa w rankingu.

Drugi pod względem oglądalności wśród dzienników był serwis „19.30” TVP1, który zgromadził 1,55 mln widzów (emisja 24 marca; 11. pozycja w ogólnym rankingu). W zestawieniu top 20 na 19 pozycji uplasował się „Teleexpress” Jedynki z 1,29 mln oglądających (wtorkowe wydanie).

TVN liderem

Udział liderującej stacji TVN wśród wszystkich widzów w zeszłym tygodniu wyniósł 8,27 proc. Wynik kanału zmniejszył się o 0,10 pkt. proc.

Z trzeciej na drugą lokatę awansowała TVP2, która miała 8,14 proc. udziału (do góry o 0,27 proc.).

Podium uzupełnia TVP1, która awansowała z miejsca czwartego. Udział stacji w zeszłym tygodniu wyniósł 8,07 proc. (+ 0,39 pkt. proc.).

Z drugiej na czwartą lokatę spadł Polsat. Wynik kanału zmalał o 0,09 pkt. proc. do 7,92 proc.

Łączny udział tzw. „wielkiej czwórki” w zeszłym tygodniu w porównaniu do poprzedniego zwiększył się z 31,73 proc. do 32,40 proc.

TVN24 za „wielką czwórką”, rośnie TV Republika

Czołową piątkę uzupełnia stacja TVN24 (6,91 proc.; w dół o 0,38 pkt. proc.).

Wśród czołowych stacji informacyjnych z 7. na 8. pozycję spadła Telewizja Republika (3,40 proc.; + 0,22 proc.).

13. lokatę zajął Polsat News. Udział stacji zmniejszył się o 0,09 pkt. proc. do 1,70 proc.

Oczko niżej znalazło się TVP Info, którego średni tygodniowy wynik wzrósł o 0,04 proc. do 1,54 proc.

Dołącz do dyskusji: TVN liderem, TVP2 i TVP1 wyprzedziły Polsat. „M jak miłość” i mecz Polska-Estonia hitami

6 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
News
TV Republika zwiększa oglądalność, TVN24 zmniejsza. Tak trzymać!!! TV Republika rządzi!!!
27 32
odpowiedź
User
Olo
A jak koncerty w piątek w TVP 2- Na dobry wieczór? Szumnie reklamowane.
Kayah, Lady Pank i Feel?
Coś się nie chwalą oglądalnością??
7 1
odpowiedź
User
Olo
A jak koncerty w piątek w TVP 2- Na dobry wieczór? Szumnie reklamowane.
Kayah, Lady Pank i Feel?
Coś się nie chwalą oglądalnością??
4 0
odpowiedź